معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به خسارت مجدد به خطوط انتقال آب به این استان، گفت: عده‌ای سعی دارند با خسارت به خطوط انتقال آب یزد به اختلافات استانی دامن بزنند.
کد خبر: ۶۲۴۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 28 June 2018

محسن صادقیان با اشاره به تعرض مجدد پیش از ظهر امروز به ۱۵ حوضچه مسیر خط انتقال آب به یزد، گفت: با تدابیر اندیشیده شده آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای استان یزد اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است؛ چنانچه مأمورانی از شرکت آب منطقه‌ای یزد مأمور تعمیر خط لوله آب انتقالی یزد هستند تا بتوانند در ساعات آینده تعمیرات خود را در این راستا به پایان برسانند.

وی افزود: همچنین مأمورانی از آب و فاضلاب شهری استان یزد تمهیدات لازم را پیش‌بینی کرده‌اند و راهکارهایی را از گذشته در زمان قطعی آب پیش‌بینی کرده‌اند که یکی از آن‌ها شناسایی چاه‌ها در سطح شهر یزد است که در هنگام لزوم بتوان از این چاه‌ها بهره‌برداری کرد. در حال حاضر در حال بهره‌برداری از این چاه‌ها هستیم تا ساعات آینده که تعمیرات خط انتقال لوله به پایان برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد بابیان اینکه با توجه به شرایط گرما انتظار این است که مردم در صرفه‌جویی مصرف آب شرب خانگی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند، اظهار داشت: در جلسات تأمین امنیت انتقال آب استان یزد تمهیدات لازم صورت گرفته است و ما از ماه‌های گذشته ایمن‌سازی خط انتقال آب، مخصوصاً لوله آب در خطوط انتقال برق را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم.

صادقیان با تأکید بر تلاش مضاعف استاندار یزد در راستای پیگیری این تعرضات، خاطرنشان کرد: استاندار یزد پیگیری‌های تلفنی و حضوری لازم را در این راستا داشته‌ و همچنین پیگیری‌های قانونی در این راستا صورت گرفته است تا حق مردم استان یزد گرفته شود.

این مقام مسئول بابیان اینکه تعمیرات خط انتقال آب استان دربرگیرنده هزینه‌های زیادی است، تصریح کرد: این موضوع ما را متحمل هزینه‌های زیاد انتظامی کرده است؛ همچنین باید توجه داشت که این قطعی آب می‌تواند بر سلامت بهداشت مردم استان یزد تأثیر بگذارد که این موضوعی بسیار مهم است و در این راستا باید اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه این اقدامات از سوی افرادی انجام می‌شود که دوست دارند به اختلافات استانی و کشوری دامن بزنند، تأکید کرد: در این موضوع افراد زیادی هستند که از این فرصت استفاده کرده و به دنبال اهداف خویش هستند که این موضوع بسی جای تأمل است؛ لذا ضرورت دارد در راستای جلوگیری از این اقدامات اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در پایان بابیان اینکه از سوی انتظامات استان اصفهان برای برخورد با این تعرضات اقدامات خوبی صورت گرفته است، عنوان کرد: خطوط لوله انتقال آب بسیار طولانی است و طبیعی است که باید به دنبال تمهیدات بیشتری در این راستا باشیم تا شاهد جلوگیری این اقدامات باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار