پس از قرائت بیانیه مشترک ایران و گروه ۱+۵ در وین، مردم پایتخت و برخی از شهرستان های استان تهران با برگزاری مراسم جشن و سرور این موفقیت بین المللی را گرامی داشتند.
کد خبر: ۶۲۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷ 15 July 2015
 پس از قرائت بیانیه مشترک ایران و گروه ۱+۵ در وین مردم پایتخت و برخی از شهرستان های استان تهران با برگزاری مراسم جشن و سرور این موفقیت بین المللی را گرامی داشتند.

از غروب سه شنبه تا پاسی از شب مردم نقاط مختلف تهران با حضور در خیابان های مختلف شهر به جشن و شادی پرداخته و کسب موفقیت در عرصه بین المللی  را به تیم مذاکره کننده هسته ای تبریک گفتند.

تشکر مردم از رهبر معظم انقلاب به خاطر حمایت از تیم هسته ای

تعدادی از جوانان و نوجوانان با رنگ کردن صورت های خود به شکل پرچم جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند که همواره عزت و اقتدار ایران اسلامی را دنبال می کنند.

همچنین تعدادی از شرکت کنندگان با بستن سربندهایی نظیر لبیک یا خامنه ای، این موفقیت بزرگ هسته ای را به پیشگاه مقام معظم رهبری تبریک و از حمایت های همه جانبه ایشان از تیم مذاکره کننده هسته ای تقدیر و تشکر کردند.

پیام تبریک استاندار تهران

سید حسین هاشمی استاندار تهران نیز پس از موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای پیامی را صادر کرد و نوشت: در روزهای پایانی ماه مهمانی خدا و در آستانه عید سعید فطر عید اخلاص و بندگی، ملت بزرگ ایران حماسه ای دیگر آفرید و فرزندان غیور انقلاب برگی زرین در تاریخ کشور عزیزمان به یادگار گذاشتند.

استاندار تهران افزود: این بار دستان توانمند، ذهن خلاق و روحیه مجاهدانه تلاشگران جبهه دیپلماسی نام ایران را بر زبان ها جاری ساخت و قلب میلیون ها ایرانی و دلداده ی کشورمان را قرین شادی کرد.

حسین هاشمی استاندار تهران

در پیام تبریک استاندار تهران تأکید شد که نقش سازنده سردار امین، متدین، غیور و شجاع عرصه دیپلماسی محمد جواد ظریف و تیم خستگی ناپذیر مذاکره کننده در حافظه ی تاریخی ملت ایران همواره خواهد درخشید.

وی ادامه داد: بی تردید هدایت عالمانه و خردمندانه رییس محترم جمهوری و مهم تر از همه حمایت و پشتیبانی رهبر فرزانه انقلاب در این نبرد دیپلماتیک تاثیری چشمگیر و غیرقابل انکار داشته است.

برگزاری جشن هسته ای در برخی شهرستان های استان تهران

در برخی شهرستان های استان تهران نیز در ساعت ۲۲ شب مردم با تجمع در یکی از میادین اصلی شهر، توافق هسته ای حاصل شده را جشن گرفته و از تیم مذاکره کننده هسته ای حمایت کردند.

مردم در این مراسم تأکید کردند که توافق هسته ای ایران سبب شد تا طرف های غربی بر حق مسلم ایران مبنی بر داشتن فناوری هسته ای تأکید کنند و این یک امتیاز بزرگ برای کشور است.

مقاومت و ایستادگی ملت ایران نتیجه داد

محمدرضا کنگرلو در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای اظهار داشت: بالاخره مقاومت و ایستادگی ملت ایران بر سر اصول خود نتیجه داد و غربی ها مجبور شدند که حق هسته ای ایران را به رسمیت بشناسند.

این شهروند استان تهران افزود: موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای فقط به این ۲۲ ماه خلاصه نمی شود بلکه طی ۱۲ سال اخیر تیم های متعددی برای حصول نتیجه تلاش کردند که باید از همه آن ها تشکر و قدردانی کرد.

حمایت های رهبری و مردم سبب موفقیت تیم مذاکره کننده شد

محمدرضا طباطبایی نیز اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره از تیم مذاکره کننده هسته ای حمایت کردند و همین حمایت همه جانبه رهبری و مردم بود که به تیم مذاکره کننده کمک کرد.

وی افزود: ضمن خسته نباشید به تیم مذاکره کننده هسته ای باید توجه داشت که غربی ها هیچگاه مورد اعتماد نبوده و هر لحظه امکان دبه درآوردن آن ها وجود دارد زیرا طرف مقابل به عهد شکنی مشهور است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار