کد خبر: ۶۲۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳ 15 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد وبه نقل از فارس، سید موسی خادمی عصر امروز برای یک دیدار چند ساعته وارد شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا شد و در ابتدای ورود از روند پروژه آب معدنی چویل دنا و همچنین پروژه نیمه تمام مصلای شهر سی‌سخت بازدید کرد.

 مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید با بیان اینکه مصلاها از اماکن فرهنگی هر شهر و دیار به شمار می‌روند از مصلاها به عنوان اماکنی برای پرورش و تزکیه یاد کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سطح استان چندین پروژه مصلا وجود دارد تصریح کرد: برای تکمیل همه این پروژه‌ها برنامه‌هایی در دستور کار قرار داده‌ایم اما تمام تلاش ما بر این است که پروژه‌های با درصد بالا ابتدا تکمیل شده و سپس به سوی دیگر پروژه‌ها برویم.

خادمی بیان کرد: مصلای سی‌سخت یکی از بزرگترین و بهترین مصلاهای استان به شمار می‌رود که دارای معماری کاملا اسلامی بوده و اماکن جانبی زیادی در کنار آن تعریف شده و به دلیل سنگینی کار تاکنون نیمه تمام مانده است.

وی با درخواست از فرماندار شهرستان دنا برای مورد توجه قرار دادن این مصلا در توزیع بودجه اعتبارات ماده 180 گفت: مبلغ بیشتری برای این مصلا همراه با سایر پروژه‌های دارای اولویت در این شهرستان در نظر گرفته شود.

خادمی به پیشرفت 30 درصدی این پروژه اشاره کرد و گفت: کل اعتباری که در این پروژه هزینه خواهد شد چیزی حدود 5 تا 6 میلیارد تومان خواهد بود.

در این بازدید امام جمعه شهر سی‌سخت نیز با تأکید بر اینکه مردم شهر سی‌سخت بی‌صبرانه منتظر تکمیل این پروژه هستند بهره‌برداری از آن را حلال بسیاری از مشکلات در برگزاری برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار