امروز شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر کرج به ریاست محمد نبیونی و با حضور سرپرست شهرداری برگزار شد.رئیس شورای شهر کرج و رئیس‌کمیسیون محیط زیست شورا در شصت و هفتمین جلسه علنی به موضوع لغو جلسات و عدم حضور اعضا اشاره و از روند کار آنها، انتقاد کردند.
کد خبر: ۶۲۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ 20 June 2018

به گزارش تیترشهر : امروز شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر کرج به ریاست محمد نبیونی و با حضور سرپرست شهرداری برگزار شد.

پیش از این شصت و ششمین جلسه شورا روز دوشنبه برگزار شد که بعد از دقایقی به دلیل خروج و غیبت برخی اعضا از رسمیت افتاد.

لغو جلسات شورا به دلیل نبود اعضا درست نیست

رئیس کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر کرج در ابتدای جلسه امروز و در نطق پیش از دستور خواستار حضور اعضا در تمامی جلسات شورا شد و افزود: ما به عنوان نهادی ناظر و در برابر حق مردم مسئول هستیم و امیدوارم از این پس "منظم"تر از قبل باشیم. 

حسین محمدی با اشاره به اینکه اعضای شورا برای حضور در جلسات "حق جلسه" دریافت می‌کنند، عنوان کرد: اعضایی که به هر دلیلی در جلسات شورا حضور پیدا نمی کنند باید حق جلسه آنها کسر شود تا حقوق شهروندی به طور کامل رعایت شده باشد.

غیبت اعضای شورا پیگیری می شود 

رییس شورای اسلامی شهر کرج نیز در ادامه این جلسه شصت و هفتم و با تایید صحبت های حسین محمدی درباره لزوم حضور اعضای شورا در تمامی جلسات،اظهار داشت: این موضوع پیگیری خواهد شد.

محمد نبیونی همچنین در زمینه وابستگی مالی سازمان ها به شهرداری و ضرورت استقلال مالی آن ها، عنوان کرد: لایحه ارسالی شهرداری به شورا بررسی و در این موضوع تصمیم گیری می شود.

سازمانها استقلال مالی ندارند

سرپرست شهرداری کرج در خصوص به موضوع اصلاح ساختار سازمانیِ سازمان ها پرداخت و یادآور شد: سازمان ها استقلال مالی ندارند و به نوعی توان فرسا شده اند.

محمدرضا احمدی نژاد، افزود: در حال برنامه ریزی هستیم تا مجدد این ساختار معیوب را اصلاح کنیم تا بار مالیِ مرکز کمتر شود.

وی گفت: به زودی این موضوع در قالبِ لایحه ای به شورای اسلامی ارسال خواهد شد.

احمدی نژاد در پایان صحبت های خود به بازی دوم تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 2018 روسیه مقابل اسپانیا اشاره کرد و برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.

در ادامه لوایحی که در دستور جلسه قرار داشت بیان و درباره آنها تصمیم گیری شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار