کد خبر: ۶۲۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱ 14 July 2015
مدیرکل پزشکی قانونی استان البرز با بیان اینکه ساختمان پزشکی قانونی فردیس راه‌اندازی می‌شود، گفت: با تحقق این امر زمینه خدمت رسانی به مردم این منطقه بهبود می‌یابد.
حمید داودآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با تاکید بر اینکه طرح توسعه ساختمان پزشکی قانونی استان البرز در حال اجرا است، اظهار داشت: به سبب وجود برخی مشکلات و معضلات در راستای ارائه خدمات مطلوب به مراجعه‌کنندگان توسعه و تجهیز ساختمان فعلی پزشکی قانونی البرز در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه برای انجام این امر اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان در نظر گرفته شده است، افزود: در حال حاضر روند پیشرفت فیزیکی این طرح با رشد 60 درصدی رو‌به رو بوده است.
مدیرکل پزشکی قانونی البرز با بیان اینکه با توسعه ساختمان فعلی پزشکی قانونی تا زمانی که ساختمان جدید این اداره‌ احداث شود، خدمات مطلوب‌تری در بخش معاینات به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: ساختمان پزشکی قانونی ماهدشت نیز با پیشرفت فیزیکی 95 درصدی رو‌به‌رو است.
وی با بیان اینکه احداث این ساختمان با حمایت و همکاری شورای شهر ماهدشت، شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی استان میسر شده است، گفت: این ساختمان به مساحت 120 متر در محل بیمارستان شریعتی راه‌اندازی می‌شود.
داودآبادی با اشاره به اینکه ساختمان پزشکی قانونی ماهدشت بعد از ماه مبارک رمضان تجهیز و به طور کامل راه‌اندازی می‌شود، تصریح کرد: با انجام این مهم مردم این منطقه برای معاینه اجساد و امور دیگر مرتبط با پزشکی قانونی کمتر اذیت می‌شوند.
وی با تاکید بر اینکه با تعامل و همکاری شورای شهر، شهرداری و دادگستری فردیس ساختمان پزشکی قانونی این منطقه نیز راه‌ندازی می‌شود، یادآور شد: این ساختمان به صورت استیجاری در اختیار پزشکی قانونی قرار می‌گیرد.
مدیرکل پزشکی قانونی البرز با اشاره به اینکه با انجام این مهم پزشکی قانونی البرز بلافاصله نسبت به تجهیز این ساختمان در فردیس اقدام می‌کند، بیان کرد: کاهش مراجعات مردم فردیس به اداره‌پزشکی قانونی البرز و تسهیل در امور شهروندان از جمله محسنات راه‌اندازی این ساختمان در فردیس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار