دو نماينده استان قم در دور جديد تمرينات آماده‌سازي تيم ملي بوكس براي حضور در مسابقات برون‌مرزي سال جاري آماده مي‌شوند.
کد خبر: ۶۱۴۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳ 31 May 2018

به گزارش تابناک قم، دور جدید تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران در حالی برگزار می‌شود که سهم قم از جمع ملی‌پوشان یک نماینده و از بین نفرات کادر فنی نیز یک نفر است، بر این اساس قم در تیم ملی بوکس دو نماینده دارد.

بعد از برگزاری مسابقات درون اردویی تیم ملی بوکس بزرگسالان در روز 31 اردیبهشت ماه، اکنون با برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی فدراسیون، دور جدید برنامه‌های تدارکاتی تیم ملی به میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب تهران در جریان است و از استان قم علی مرادی‌سپهر قهرمان کشور در وزن 69 کیلوگرم به این اردو رفته و مهدی یعقوب‌لو مربی قمی این رشته نیز یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی است.

مرادی‌سپهر در حالی به اردوی جدید تیم ملی رفته است که به عنوان قهرمان سال 1396 بوکس دانشجویان ایران اکنون یکی از گزینه‌های مجدد افتخار آفرینی در این رقابت‌ها به شمار می‌رود، در حالی که چگونگی ثبت‌نام حضور در مسابقات بوکس قهرمانی دانشجویان کشور و نفرات واجد شرایط از سوی فدراسیون بوکس به تازگی اعلام شده است.

این در شرایطی است که علی مرادی‌سپهر به عنوان یکی از بوکسورهای جوان و خوش‌آتیه قم در اردوی تیم ملی تنها گزینه قم برای رسیدن به سهمیه بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی به شمار می‌رود اما کاهش تعداد اوزان مسابقات آسیایی امسال از سوی میزبان شرایط را برای رسیدن به این سهمیه کمی سخت کرده است.

دیگر اتفاق جالب و قابل توجه در بوکس قم، موفقیت رئیس این هیأت ورزشی یعنی مجید عباس‌زاده داوران بین‌المللی بوکس قم و کشورمان است که با ابلاغ رئیس فدراسیون این رشته، به عنوان عضو کمیته داوران فدراسیون بوکس منصوب شده است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار