رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از تعویض پلاک 11 هزار و 745 خودرو و 360 دستگاه موتورسیلکت در اردیبهشت ماه امسال خبر داد. سرهنگ "رضا رضايي" اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان دارای 2 مرکز تعویض پلاک می باشد که روزانه از ساعت 7 صبح الی 2 بعدازظهر خدمت رسانی می کنند. وی افزود: خودروهای سنگین فقط در مرکز "شهرک آزمایش" واقع در کیلومتر 5 محور "اصفهان-شیراز" جنب ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان تعویض پلاک می شوند.
کد خبر: ۶۱۳۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶ 30 May 2018

به گزارش تابناک اصفهان : سرهنگ رضا رضايي اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان دارای 2 مرکز تعویض پلاک می باشد که روزانه از ساعت 7 صبح الی 2 بعدازظهر خدمت رسانی می کنند.

وی افزود: خودروهای سنگین فقط در مرکز "شهرک آزمایش" واقع در کیلومتر 5 محور "اصفهان-شیراز" جنب ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان تعویض پلاک می شوند.

این مقام انتظامی بیان داشت : موتورسیکلت ها ، وانت ها و تاکسی ها نیز در مرکز "فلکه تاکسیرانی" جنب ورزشگاه نقش جهان تعویض پلاک می شوند.

سرهنگ رضایی ادامه داد: در اردیبهشت ماه امسال تعداد 11 هزار و 745 خودرو و 360 دستگاه موتورسیکلت در این 2 مرکز پلاک گذاری شده اند .

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان در پایان به افرادی که خودرو خریداری می کنند هشدار داد: در اولین فرصت و قبل از پرداخت کامل وجه خودرو نسبت به تعویض پلاک و تعیین اصالت خودرو اقدام کنید تا متضرر نشوید.

 

برچسب ها: اصفهان ، تعویض پلاک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار