تابناک: رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: امسال پذیرش دانشجو از طریق پذیرش بدون آزمون با بررسی سوابق تحصیلی است که در مردادماه ثبت نام آن آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۱۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶ 13 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مهدی یوسفی، با بیان اینکه کیفیت پژوهشی یک دانشگاه وابسته به مشارکت اعضای هیئت‌علمی در تعداد مقالات، طرح‌های پژوهشی و همایش‌هاست، اظهار کرد: کیفیت آموزش یک دانشگاه معمولاً به استفاده از اساتید مجرب، افزایش دوره‌های تحصیلات تکمیلی و پرداختن به برنامه‌های آموزشی با کیفیت بیشتر است.

وی با بیان اینکه 10 مرکز از دانشگاه‌های پیام نور استان اصفهان برگزار کننده دوره‌های کارشناسی ارشد هستند، افزود: در سال تحصیلی 93-94 سه مرکز به مجموعه مراکز پیام نور استان که برگزار کننده دوره‌های ارشد هستند، اضافه شده است. همچنین در دانشگاه‌های پیام نور استان اصفهان 54 رشته کارشناسی ارشد در گروه‌های آموزشی مختلف تدریس می‌شود درحالی‌که سه رشته جدید نیز به رشته‌های کارشناسی ارشد پیام نور استان افزوده شده است.

رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان با بیان اینکه افزایش آزمون‌های الکترونیک مورد استقبال دانشجویان قرار گرفته و دانشگاه پیام نور به خوبی از عهده روش‌های مدرن آزمون برآمده است، ادامه داد: دانشگاه پیام نور برای تسهیل امر آموزش به ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی این امکان را فراهم کرده تا دانشجویان بتوانند در نزدیک‌ترین مرکز محل زندگی خود آزمون بدهند. این در جهت تکریم دانشجو و تسهیل امر آموزش و تحصیلات تکمیلی است که از سال قبل اجرایی شده است.

یوسفی با اشاره به پذیرش دانشجو در سال جاری تصریح کرد: امساال پذیرش دانشجو از طریق پذیرش بدون آزمون با بررسی سوابق تحصیلی است که در مردادماه ثبت نام آن آغاز می‌شود.

وی در خصوص فعالیت‌های دانشگاه پیام نور اصفهان در راستای بالا بردن کیفیت دانشگاه اضافه کرد: در دانشگاه 12 کارگاه و همایش ملی در سطح استان با کیفیت بالا برگزار شده است. اساتید رسمی دانشگاه‌های پیام نور استان اصفهان 131 استادیار، هفت دانشیار و سه استاد هستند.

رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان با بیان اینکه ارتقا اساتید در زمینه آموزشی نیز به افزایش کیفیت آموزشی دانشگاه پیام نور کمک می‌کند، خاطرنشان کرد: 88 نفر از مدرسان، دانشجویان دکتری هستند که به زودی به استادیارها افزوده می‌شوند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار