رودخانه کرج میزبان دور جدید تمرین های تیم ملی اسلالوم بانوان در رده های سنی بزرگسالان، زیر 23 سال و جوانان شد.رکسانا رازقیان و فائزه روناسی از اصفهان، نگین جباریه از مازندران، شقایق سیدیوسفی از تهران در رده بزرگسالان ، ارغوان برخورداری از تهران، کیلان سرداری از کردستان، دنیا محمدی از کرمانشاه و ملیکا سماکی از مازندران در رده سنی زیر 23 سال و جوانان به این مرحله از اردو دعوت شده اند.
کد خبر: ۶۱۰۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷ 24 May 2018

 به گزارش تابناک البرز : هفتمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی اسلالوم بانوان با حضور 8 قایقران در رده سنی بزرگسالان و ششمین مرحله اردوی تیم ملی اسلالوم بانوان رده سنی جوانان و زیر 23 سال در رودخانه کرج آغاز شد.
این اردو تا 11 خردادماه جاری ادامه دارد که کتایون اشرف سرمربی، سمیه فلاح عسگری کمک مربی و مهناز غفاری به عنوان سرپرست اعضای کادر فنی تیم ملی بانوان هستند.
رکسانا رازقیان و فائزه روناسی از اصفهان، نگین جباریه از مازندران، شقایق سیدیوسفی از تهران در رده بزرگسالان ، ارغوان برخورداری از تهران، کیلان سرداری از کردستان، دنیا محمدی از کرمانشاه و ملیکا سماکی از مازندران در رده سنی زیر 23 سال و جوانان به این مرحله از اردو دعوت شده اند.
رودخانه کرج یکی از پرآب‌ترین رودخانه‌های دامنه جنوبی البرز است که در حدفاصل بیلقان تا دیزین واقع شده، این رودخانه 75 کیلومتر طول دارد، با وجود چنین ظرفیتی ، اولین دوره رقابت های آسیایی قایقرانی اسلالوم آب های خروشان به میزبانی استان البرزبرگزار می شود.
مدیر کل ورزش و جوانان البرز روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا گفت: رقابت های آسیایی قایقرانی اسلالوم آب های خروشان در رده سنی زیر 23 سال و در بخش بانوان و آقایان برای نخستین بار در آسیا به میزبانی استان البرز و در رودخانه کرج برگزار می شود.
امیر غفرانی با بیان اینکه زمان برگزاری این رقابت ها هنوز مشخص نشده اظهار داشت: در دیدار ماه گذشته، نماینده فدراسیون جهانی قایقرانی از تایلند، دبیر کنفدراسیون قایقرانی آفریقا و استاندار البرز از رودخانه کرج، این سایت مورد پذیرش قرار گرفت و برگزاری رقابت های آسیایی قایقرانی اسلالوم آب های خروشان آسیا به استان البرز داده شد.
وی گفت: این مسابقات امسال در البرز برگزار می شود اما زمان دقیق برگزاری آن تاکنون مشخص نشده است.
غفرانی ادامه داد: مکان برگزاری این رقابت ها، ترانسفر و همه سایت مورد بازدید کارشناسان قرار گرفت و قرار است نواقص مطرح شده ، برطرف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار