روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز اعلام کرد : بر اساس تحقیقات انجام شده استفاده از دستگاه های تصفیه آب برای سلامت انسان مضر است و موجب از بین رفتن املاح مفید آب از جمله کلسیم، منیزیم، پتاسیم و فلوئور می شود.
کد خبر: ۶۰۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴ 12 July 2015
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز:استفاده از دستگاه های تصفیه آب موجب از بین رفتن سختی آب می شود و آن را به آب مقطر و یا آب سبک تبدیل می کند که بر اساس مقالات و پژوهش های انجام شده در سطح کشورهای مختلف آب سبک در دراز مدت موجب بروز آسیب های جدی به قلب و عروق و اختلال در رشد استخوانی کودکان می شود.

در ادامه این مطلب روابط عمومی آبفا شیراز نوشت: برخی از فروشندگان دستگاه های تصفیه آب خانگی با تبلیغات منفی کیفیت آب آشامیدنی را نامناسب جلوه داده اند و آزمایش هایی را با تقلب و ترفند انجام داده و سعی در جلب مشتری دارند .

دستگاه های تصفیه آب خانگی به دلیل حذف کلر باقیمانده و املاح موجود در آب، احتمال آلودگی میکروبی دارند و کیفیت آب را به مخاطره می اندازند.

افراد سودجو با ادعاهای بی اساس مبنی بر آلودگی شیمیایی و میکروبی آب اقدام به فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی می کنند.

شرکت آب و فاضلاب شیراز ضمن تکذیب هر گونه ارتباط با فروشندگان دستگاه های تصفیه آب خانگی از مشترکین خواست هر گونه تخطی در این رابطه را به شماره تلفن 122 گزارش دهند .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
در خصوص دستگاه تسویه نمی دانم ولی اینقدر دارم می بینم که آب آشامیدنی "بو می دهد" و رسوبات زیادی دارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
چرا صدا و سیما همش تبلیغ میکنه و در سطح شهر این همه فروشگاه دستگاه های تصفیه و خدمات جانبی ان است؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار