رئیس پلیس امنیت و اطلاعات استان البرز با بیان اینکه برنامه های متعددی در ماه مبارک رمضان در دستور کار پلیس امنیت قرار دارد، گفت: حرمت این ماه برای همگان روشن است و باید رعایت شود.
کد خبر: ۶۰۷۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸ 17 May 2018

به گزارش تابناک : محمدعلی صفایی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در معاونت اجتماعی پلیس استان البرز برگزار شد، با بیان اینکه برنامه های متعددی در ماه مبارک رمضان در دستور کار پلیس امنیت قرار دارد، اظهار کرد: حرمت این ماه برای همگان روشن است و باید رعایت شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات متعددی با اتحادیه ها در خصوص نحوه عرضه غذا در ماه مبارک رمضان، افزود: مقرر شده است که ۳۵ واحد صنفی در ۱۵ روز اول ماه و ۳۵ واحد نیز در ۱۵ روز پایانی ماه عرضه غذا داشته باشند.

به گفته وی با توجه به اینکه استان البرز محل عبور۱۷ استان کشور است، ۳۵ واحد صنفی با رعایت قوانین و پوشش کامل، می توانند عرضه صبحانه و نهار داشته باشند.

سرهنگ صفایی با اشاره به اینکه ۳۵ واحد رستوران انتخاب شده، رستوران هایی هستند که موارد بهداشتی را همواره رعایت می کردند، تاکید کرد: قنادی ها و بستنی فروشی ها نیز یک ساعت قبل از اذان می توانند به صورت بیرون بر فعالیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه واحد های صنفی واقع در جاده چالوس بعد از حدود شرعی، می توانند عرضه غذا داشته باشند، گفت: این واحد ها باید قوانین را رعایت کنند و پوشش لازم را داشته باشند.

رئیس پلیس امنیت و اطلاعات استان البرز در خصوص فعالیت استخر ها، افزود: فقط بیمارانی که باید از استخر استفاده کنند و کودکان زیر سن تکلیف، می توانند وارد استخر شوند. همچنین بوفه های استخر ها نیز تعطیل است.

وی در خصوص فعالیت بوفه ها و واحد های عرضه غذا در ترمینال ها و راه آهن، خاطر نشان کرد: با توجه به ورود مسافران در ترمینال ها، این واحد ها می توانند با رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و پوشش مناسب، عرضه غذا و خوراکی داشته باشند.

سرهنگ صفایی با بیان‌اینکه پلیس امنیت با ناهنجاری های اخلاقی و روزه خواری در ماه مبارک رمضان برخورد قانونی می کند، تصریح کرد: هماهنگی های لازم با مراجع قضایی در این خصوص شده است.

وی همچنین با اشاره به سگ گردی در پارک ها و معابر عمومی، خاطرنشان کرد: پلیس امنیت با این افراد برخورد قانونی می کند.

رئیس پلیس امنیت استان البرز با اشاره به اینکه برخی واحد های صنفی اقدام‌به فروش زولبیا و بامیه و یا آش و حلیم در ماه مبارک رمضان می کنند که ربطی به فعالیت کاری آنها ندارد، تصریح کرد: پلیس امنیت تمهیدات لازم را برای مقابله با این اقدامات اندیشیده است و با واحد مربوطه برخورد جدی می شود.

وی با اشاره به اینکه همه واحد های صنفی عرضه غذا، بستنی و غیره باید در ماه مبارک رمضان قوانین را رعایت کنند و حرمت این ماه نگهداری شود، گفت: اگر تخلفی از سوی این واحدها مشاهده شود، واحد مربوطه تا پایان ماه مبارک رمضان تعطیل خواهد شد.

سرهنگ صفایی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای لیالی قدر اندیشیده شده است، و پیش بینی می شود که ترافیک و مشکل امنیتی خاصی وجود نداشته باشد، خاطرنشان کرد: مساجد مهم و پرجمعیت شهر به منظور جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی، پوشش امنیتی می شوند.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار