کد خبر: ۶۰۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۲ 12 July 2015
مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز با ابراز رضایت از شروع خوب نماینده استان در لیگ برتر فوتسال برد مقابل گیتی پسند را امیدوارکننده توصیف کرد.
محمد خالقی در گفتگو با مهر، اظهار کرد: خوشبختانه در اولین گام در خانه حریف و مقابل تیم نائب قهرمان فصل قبل به برتری رسیدیم شروع خوبی در لیگ برتر فصل جدید داشتیم.

وی افزود: با مبنا قرار دادن تجربه سال قبل امسال تیم با شرایط متعادل تری دوران آماده سازی و جذب بازیکن را سپری کرد خوشحالیم که در اولین قدم به پیروزی رسیدیم.

خالقی با بیان اینکه تغییر ۹۰ درصدی تیم نسبت به فصل گذشته اتفاقی کم نظیر در این سطح از رقابت ها محسوب می شود گفت: با توجه به ریزش بالای تیم سعی کردیم بازیکنان مدنظر کادرفنی را جذب کنیم امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

اضافه شدن پدیده جوان لیگ به مقاومت

مدیر باشگاه مقاومت البرز از اضافه شدن ۴ بازیکن جدید دیگر به تیم در هفته های ابتدایی لیگ برتر فوتسال خبر داد و گفت: این بازیکنان کیفیت خوبی دارند به خصوص رحمان سارانی که قرار است از دو سه هفته آینده به ما اضافه شود وی پدیده جوان لیگ برتر فوتسال در فصل پیش بود و با حضورش به طور قطع روند حرکتی تیم بهتر خواهد شد.

وی خواستار حمایت البرزی ها از این تیم شد و گفت: در روزهایی که مسئولان استان خیلی نگاه مهربانانه ای در قبال این تیم ندارند این توقع را از مردم البرز داریم تا به حمایت از مقاومت بیایند و در بازی های خانگی پشتیبان جوانان خود باشند مقاومت در اولین دیدار خانگی خود در لیگ برتر ۲۵ تیرماه در سالن انقلاب کرج به مصاف آذرخش بندرعباس می رود.

وی در پایان افزود: با آنچه در توانمان بوده سعی کرده ایم تیمی خوب و شایسته را مهیای فصل جدید لیگ برتر کشور کنیم امیدوارم در این مسیر هر کسی که می تواند کمکی برای این باشگاه باشد مضایقه نکند.

گفتنی است نماینده البرز در لیگ برتر فوتسال ایران شب گذشته در اولین دیدار خود در لیگ برتر فوتسال ایران در ورزشگاه پیروزی اصفهان مقابل گیتی پسند اصفهان به برتری ۳ بر یک رسید تا شروعی امیدوار کننده در این رقابتها داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار