کد خبر: ۶۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹ 11 July 2015
معاون استاندارالبرز و فرماندارویژه کرج گفت:فضای حاکم بر مذاکرات وین و رفتارهای غیرمتعارف کشورهای 1+5 به ویژه نمایندگان آمریکا در این مذاکرات، نشان از سردرگمی آنان دارد اما کشورهای غربی باید بدانند که راهی جز توافق با ایران ندارند.
محمد تقی ایرانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: آشفتگی در رفتار و گفتار نمایندگان و دولت آمریکا از یکسو و بی توجهی به هم پیمانانشان همچون فرانسه، جبهه آنان را متزلزل کرده است.

وی ادامه داد : ملت ایران در طول تاریخ انقلاب و با برخورداری از رهبری واحد، شجاع، مدیر و مدبر توانسته است برای مذاکراتی حساس، آرامش و اقتدار خود را در مذاکرات حفظ کند، در حالی که در طرف مقابل امروز دچار هرج و مرج سیاسی است.

ایرانی خاطرنشان کرد: در این شرایط که رهبری انقلاب با حمایت خویش، بارها و بارها دولت تدبیر و امید و تیم مذاکره کننده را فرزندان انقلابی متدین و شجاع دانسته اند، مردم شریف ایران اسلامی هم به تبعیت از رهبر انقلاب اسلامی حمایت گسترده ای از تیم مذاکره کننده هسته ای کرده اند.

وی گفت: نمونه هایی از این حمایت ها در سخنرانی ها، تجمعات، بویژه در روز جهانی قدس بود که با انسجامی مثال زدنی،با حمل بنرها و عکس هایی از دکتر ظریف، این جمله او را در دست داشتند که: هیچ وقت یک ایرانی را تهدید نکنید! و این شعار در روز قدس فریاد همه ایرانی ها به کشورهای 1+5 بویژه آمریکا بود.

فرماندار کرج تاکید کرد: جهموری اسلامی ایران با اقتدار و اتحاد ملی در طول 36 سال انقلاب با پشتوانه مردمی و هدایت های رهبری توانسته است بسیاری از توطئه ها را عبور کند، اینک دنیا پس از آزمون های فراوان با پای خود به میز مذاکره آمده است و بازی های سیاسی که این روزها سعی در طولانی کردن روند مذاکرات آنهم به این دلیل که آمریکا بتواند تیم 1+5 را مجدداً همراه کرده و از تفرقه بین آنان جلوگیری کند.

ایرانی اظهار کرد: اما در تیم ایران که با رهبری حضرت آقا در حال انجام است دنیا صداقت و آرامش را مشاهدهمی کند که جای تشکر از ظریف و همراهان او دارد.

وی یاد آورشد: مسوولیت هرگونه خلل در مذاکرات و انجام توافق، بر عهده آمریکا و سایر کشورهای1+5 خواهد بود و رهبر معظم انقلاب عدم صداقت امریکا را بارها گوشزد فرموده بودند و تیم مذاکره کننده ایران که اینک مورد حمایت رهبر و ملت است مقتدرانه از مطالبات بحق جمهوری اسلامی ایران دفاع می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار