کد خبر: ۶۰۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷ 11 July 2015
فرماندار ساوجبلاغ ازاختصاص 170 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به طرح های عمرانی این شهرستان خبرداد.

ابوالقاسم پالیزگیر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اعتبار در بخش های آبرسانی روستایی، کشاورزی، خدمات عمومی و فنی، منابع طبیعی، تکمیل مدرسه، صنعت و معدن، محیط زیست، امور حمل و نقل، عمران روستایی و شهری، هنری، مسکن، لایروبی قنات ها ، تکمیل طرح های نیمه تمام و توسعه راه های روستایی هزینه می شود.

وی اظهار کرد: مدیران دستگاههای اجرایی با انجام طرح های عمرانی موظف به جذب این اعتباردر حوزه کاری خود هستند.

پالیزگیر ادامه داد: اجرای طرح های عمرانی براساس نیاز مردم و با اولویت تکمیل طرح های نیمه تمام است.

فرماندارساوجبلاغ با بیان اینکه طرح های عمرانی زیادی در این شهرستان در حال اجرا

و مطالعه است، گفت: اعتبارات تخصیصی برای انجام این طرح ها کافی نیست.

وی از پروژه های نیمه تمام آموزشی، تکمیل خط مترو هشتگرد- کرج ، ایجاد زیر ساخت های خدماتی ویژه مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد و شهرک ابریشم، اجرای شبکه فاضلاب شهر جدید هشتگرد، بازسازی شبکه آبرسانی شهری و روستای ، تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی ، ساخت تصفیه خانه صنعتی و طرح های زیر ساختی کشاورزی به عنوان پروژه ها و طرح هایی نام برد که نیاز به اعتبار ملی و استانی دارد.

فرماندار ساوجبلاغ گفت: احداث خط انتقال آب سد طالقان به شهرستان ساوجبلاغ از دیگر پروژه های مورد نیاز این منطقه است که باید وزارت نیرو ضمن تخصیص اعتبار، آن را انجام دهد. 

وی اظهار کرد: با توجه به احداث و تکمیل واحدهای مسکن مهر در شهرستان ساوجبلاغ و استقرار بخشی از جمعیت سرریزکلانشهرهای کرج و تهران دراین واحدها، احداث و تکمیل طرح های آبرسانی، برق رسانی و گاز تا قبل از فصل سرما باید دراولویت نخست قرار گیرد.

شهرستان ساوجبلاغ با 250 هزار نفر جمعیت در35 کیلومتری غرب کرج قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار