بارش باران شدید در شهر ایذه باعث مسدود شدن معابر عمومی و بالا آمدن سطح آب شد.
کد خبر: ۶۰۳۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳ 09 May 2018

در پی پیش‌بینی‌های صورت گرفته مبنی بر افزایش شدن بارندگی حاصل از سامانه فعال شده روی استان خوزستان، ساعتی پیش بارش‌ها در شهرستان ایذه به اوج خود رسید و این تا جایی پیش رفت که برخی از شهروندان از ورود آب باران و چکه کردن سقف خانه‌های خود در پی شدت باران امشب خبر دادند.

با توجه به اینکه شهرستان ایذه در دامنه کوهستان‌های سر به فلک کشیده زاگرس واقعه شده است، همواره اقلیم متفاوتی نسبت به دیگر مناطق استان خوزستان داشته و میزان بارش و شدت باران در آن متفاوت است.

در پی باران امشب که همچنان نیز ادامه دارد، قسمت‌های زیادی از شهر به ویژه مسیرهای منتهی به تالاب میانگران، مرکز شهر، محلات در مسیر آبراهه‌های بزرگ شهر و محلاتی که توجه کمتری به زیرساخت‌های آن از جمله جداول دفع آب‌های سطحی شده است شاهد آب گرفتگی شدید و سخت و تقریبا غیر ممکن شدن تردد عابران این مسیرها شد و این حالت صحنه هایی از شهر آبی ونیز را در ذهن شهروندان ایجاد کرد.

با این وجود و با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده ادامه یافتن فعالیت این سامانه رگباری تا ساعاتی از فردا پنجشنبه؛ آب گرفتگی معابر شهری و طغیان رودخانه‌ها نیز دور از انتظار نیست.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار