مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب:
و حمایت از فرهنگیان نباید به یک هفته اکتفا شود و فرصت های واقعی برای سهیم شدن در تصمیم سازی و تصمیم گیری ها در راستای توسعه و پیشرفت کشور به این قشر داده شود.
کد خبر: ۶۰۲۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱ 08 May 2018

محمود قهرمانی در گفتگو با تابناک تبریز، با اشاره به توانمندی های علمی و تربیتی فرهنگیان اظهار داشت: امروز اگر می خواهیم انقلاب را صادر کنیم باید به ارتقا کیفیت نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش توجه جدی داشته باشیم.

وی افزود: معلمان رتبه اول اعتماد و اطمینان جامعه را به خود اختصاص داده اند و در پیشرفت آموزش و پروش باید به اساسی ترین اصل آن یعنی شخص معلم توجه شود و جایگاه معلم هر روز بیش از قبل بهبود و ارتقا یابد.

قهرمانی با اشاره به وضعیت معیشتی معلمان افزود: متاسفانه در جامعه ما آن طور که باید به وضعیت معلمان توجه نمی شود و پس از 4دهه از انقلاب عزیزمان هنوز این قشر از نظر اقتصادی و رفاهی و معیشتی با مشکلات فراوانی روبرو هستند و نباید منزلت اجتماعی آنان خدشه دار شود.

قهرمانی با تاکید بر پویایی مدارس و محیطی عاری از نگرانی تاکید کرد: محیط آموزش باید عاری از ترس، آسیب روحی و نگرانی باشد و والدین فرزندانشان را به کسی می سپارند که مانند دایه مهربانتر از مادر از او نگهداری می کند و در راه تربیت و رشد و شکوفایی استعداد و خلاقیت های آنان از جان مایه می گذارد.

وی اضافه کرد: درست است که وظیفه آموزش و پرورش تعلیم و تربیت فرزندان جامعه برای آینده است اما در کنار این مسئولین خطیر، آموزش و پرورش نیز به نوبه خود می بایست در مقابل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه پاسخگو باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب اظهار امیدواری کرد: با لطف خدای متعال و حمایت های مقام معظم رهبری و دولت محترم در جهت اعتلای منزلت اجتماعی این عزیزان و افزایش انگیزه بدون دغدغه فرهنگیان برای خدمت مطلوب در این عرصه گام های مثبتی برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار