مدیرکل دفتر جذب سرمایه‌گذاری استانداری یزد خبر داد
مدیرکل دفتر جذب و حمايت از سرمایه‌گذاری استانداری یزد گفت: در سال گذشته با سرمایه‌گذاری 1269 میلیارد تومانی در استان یزد، 256 واحد صنعتی جدید راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۶۰۰۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹ 05 May 2018

به گزارش «تابناک یزد»، سید کمال‌الدین نورالدینی با اشاره به روند رو به رشد سرمایه‌گذاری در استان یزد، گفت: در سال گذشته بالغ‌بر هزار و 269 میلیارد تومان در بخش‌های صنعت و معدن، کشاورزی و میراث فرهنگی سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و معدن استان یزد است، افزود: ارزش سرمایه‌گذاری در این بخش به بیش از 886 میلیارد تومان رسیده است که این سرمایه‌گذاری منجر به راه‌اندازی بیش از 256 واحد صنعتی در سال گذشته گردیده است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری یزد اظهار داشت: درمجموع این سرمایه‌گذاری‌ها در سال گذشته به اشتغال بیش از هفت هزار و 132 نفر منجر شده است.

نورالدینی توسعه بخش گردشگری و هدایت منابع مالی به سرمایه‌گذاری در این بخش، رفع مشکلات زیرساختی سرمایه‌گذاری از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان، تهیه و معرفی فرصت‌ها و توانمندی‌های سرمایه‌گذاری بر اساس قابلیت‌ها و مزیت‌های استانی به سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی و هماهنگی در جذب سرمایه‌گذاران بخش‌های صنعتی و معدنی با محوریت صنایع کم آبخواه های تک را از برنامه‌های استان یزد برای سرمایه‌گذاری داخلی دانست.

این مقام مسئول بهبود شاخص‌های فضای کسب‌وکار از طریق اصلاح رویه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری و تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار، ارتباط مؤثر با نهادها و فعالین بخش‌های اقتصادی برای تشویق به سرمایه‌گذاری در بخش‌های پیشران استان، پیگیری و هماهنگی برای اجرایی نمودن برنامه‌های اشتغال کشور ازجمله اشتغال فراگیر، اشتغال پایدار روستایی و طرح رونق تولید، حمایت از طرح روستایی تعاون در راستای مشارکت بخش خصوصی از دیگر برنامه‌های استان یزد برای سرمایه‌گذاری داخلی برشمرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شناسایی و پیگیری موانع و مشکلات پیش روی اجرایی شدن طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی نیمه‌تمام، پیگیری و اقدام لازم جهت تحقق و اجرایی شدن برنامه‌های عملیاتی ستاد اقتصاد مقاومتی، استفاده از توان و امکانات نهادهای عمومی غیردولتی در راستای رونق تولید و سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری و پیگیری مسائل و مشکلات سرمایه‌گذاری بخصوص سرمایه‌گذاری خارجی و تسریع در صدور مجوزت سرمایه‌گذاری است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار