با درخشش نمایندگان قم؛
مسابقات بوکس انتخابی تیم ملی با تعیین نفرات مدال آور در ۵ وزن و درخشش نمایندگان قم به پایان رسید.
کد خبر: ۶۰۰۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲ 05 May 2018

به گزارش تابناک قم، رقابت‌های انتخابی تیم ملی بوکس با تعیین نفرات برتر جمعه شب در قم به پایان رسید و نفرات برتر اوزان ۵ گانه این مسابقات پس از پایان رقابت در خانه بوکس استان قم مشخص شدند.

در این رقابت‌ها، تیم بوکس استان قم تنها تیمی بود که توانست بیش از یک مدال طلا به دست بیاورد و با درخشش ۲ نماینده قم در این مسابقات امیدها برای حضور بوکسوری از قم در ترکیب تیم ملی در بازی‌های آسیایی جاکارتا تقویت شد.

در مسابقات برگزار شده، مصیب تیموری در وزن منهای ۵۶ کیلو موفق شد در دیدار نهایی هومن طغانی بوکسور استان مازندران را شکست دهد و مدال طلای این مسابقات را از آن خود کند. در وزن منهای ۶۰ کیلو نیز باقر فرجی از لرستان با پیروزی بر علی حبیبی نژاد از خراسان رضوی قهرمان شد.

در دسته منهای ۶۴ کیلوگرم مسلم مقصودیاز خوزستان در دیدار نهایی بر رحمان ولی پور از لرستان غلبه کرد و به مدال طلا رسید و در وزن منهای ۶۹ کیلوگرم علی مرادی سپهر بوکسور شایسته قم توانست علی زنگ آبادی از کرمان را شکست داده و قهرمان شود.

در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم سینا فضل اللهی از گیلان در فینال از سد سینا صفدریان عبور کرد و صاحب مقام قهرمانی مسابقات بوکس انتخابی تیم ملی بزرگسالان شد. نفرات اول و دوم این مسابقات شانس پوشیدن پیراهن تیم ملی در بازی‌های آسیایی جاکارتا را خواهند داشت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار