کد خبر: ۶۰۰۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰ 06 May 2018
استاندار همدان با بیان اینکه گردشگری از اولویت‌های اساسی توسعه استان است، گفت: امسال دو رویداد آسیایی و جهانی گردشگری را همدان میزبان است و این‌ها نشان می‌دهد دنیا هم همدان را شناخته است.


به گزارش  تسنیم محمد ناصر نیکبخت در مراسم جشن اعیاد شعبانیه و افتتاح سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اظهار داشت‌: از زحمات رئیس سازمان و عملکرد وی در جهت هماهنگی و همکاری در جهت توسعه استان قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خانه مدیران و برنامه‌هاست و همه تصمیمات باید در اینجا شکل اجرایی گرفته و ابلاغ شود، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی به سازمان اعتماد پیدا کرده‌اند و البته شرایط و ارتباطات و تعاملات موجود حکم می‌کند به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که همدان به شایستگی‌هایی که در حد آن است برسد.

استاندار همدان با بیان اینکه همدان باید حرف اول را در حوزه گردشگری بزند، گفت: گردشگری از اولویت‌های اساسی توسعه استان است و امسال دو رویداد آسیایی و جهانی گردشگری را همدان میزبان است و این‌ها نشان می‌دهد دنیا هم همدان را شناخته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز در این مراسم گفت: سازمان مدیریت استان با تعامل خوب و برنامه‌ریزی کارشناسی درجهت توسعه استان حرکت می‌کند.

صیدایی با بیان اینکه امروز استان مجموع شرایط لازم را برای خیز و توسعه داراست، اظهار داشت: از لحاظ برنامه‌ریزی شرایط اغتنام فرصت برای استان است و مدیر ارشد استان با تجربه، تعامل بالا و با نگاه ملی در استان مدیریت دارد و تمام توان و ارتباطات خود را برای توسعه استان بکار گرفته است.

وی گفت: همکاران ما در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با درک شرایط زمان و مکان همه تلاش خود را بکار می‌برند تا اهداف توسعه استان محقق شود و در عالی‌ترین سطح تعاملی با سازمان مدیریت کشور و دستگاه‌های استانی برای عمل به برنامه‌ها آماده هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار