کارکنان شرکتی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان در اعتراض به کاهش حقوق خود تجمع کردند.
کد خبر: ۵۹۹۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 03 May 2018
کارکنان شرکتی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان در اعتراض به کاهش حقوق خود تجمع کردند.

به گزارش  فارس، جمعی از کارکنان شرکتی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان در اعتراض به کاهش حقوق خود تجمع کردند.

یکی از این نیرو‌ها که مقابل معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان تجمع کرده بودند، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: سال گذشته باید به نیرو‌های شرکتی در ماه یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار تومان حقوق پرداخت می‌شد، اما یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار تومان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه ۲۰ درصد از حقوق ما را به عنوان پایش نگه داشتند و پرداخت نکردند، افزود: طبق گفته اداره کار که اخیراً به آنجا مراجعه کردیم، کسر از حقوق بدین منظور غیر قانونی بوده است.

این نیروی شرکتی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: اداره کار می‌گفت که باید حقوق شما کامل پرداخت می‌شد و کسر آن غیر قانونی است.

دیگر نیروی شرکتی با بیان اینکه ۹ ماه حق پایش پرداخت نشده است، گفت: ما را به عنوان کارگر ساده معرفی کرده‌اند، به همین دلیل طبق قانون کار یک‌میلیون و ۳۵۰ هزار تومان حقوق پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه معاونت بهداشتی همدان عنوان می‌کند که بقیه حقوق ما را به عنوان کارانه پرداخت خواهد کرد، افزود: طبق این موضوع کسی که بهتر کار کند، به او کارانه تعلق می‌گیرد، در صورتی که پایش پرداخت نشده چطور می‌خواهند کارانه بدهند؟.

این نیروی شرکتی معاونت بهداشتی با بیان اینکه گفته می‌شود طبق عملکرد کارانه تعلق خواهد گرفت، گفت: در حال حاضر حقوق ما برابر با یک کارگر ساده است و تخصص را در آن احتساب نکرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه عملکرد از طریق سامانه نتیجه‌بخش نیست و مطمئناً راستی‌آزمایی نشده است، افزود: در این روش فردی می‌تواند در منزل نیز سامانه را باز کرده و عملکرد خود را بالا ببرد.

این نیروی شرکتی معاونت بهداشتی گفت: وقتی امروز با معاون بهداشتی دانشگاه صحبت کردیم پاسخ داد «ما شما را به عنوان نیروی پیمانکار می‌شناسیم و ۴۴ ساعت باید کار کنید، حتی می‌خواهیم نیرو‌ها را تعلیق کنیم».


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار