کد خبر: ۵۹۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶ 10 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمدوبه نقل از آوای ماغر،فرماندار بهئمی در سخنرانی ظهر امروز خود در جمع شرکت کنندگان در راهپیمائی روز جهانی قدس در شهر لیکک ،روز قدس را میراث ماندگار تاریخی سیاسی امام خمینی(ره) عنوان کرد.

 حجت الله دلشاد با تبریک روز جهانی قدس و اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین،گفت:امام خمینی(ره) با ابتکار خویش فرمان تاریخی سیاسی روز جهانی قدس را صادر کرد و ما همه ساله به تبعیت از این فرمان امام (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین راهپیمائی می کنیم.

 وی افزود:مردم با حضور گسترده خود در این راهپیمائی عظیم این پیام را به گوش جهانیان می رسانند که رهروی راه امام (ره) و عامل به آرمان های ایشان هستند.

 دلشاد گفت:بنا به تکلیف شرعی و دینی هر مسلمانی در هر نقطه از جهان وظیفه دارد از مردم مظلوم فلسطین و حمایت نموده و اعلام همبستگی کند.

 فرماندار بهمئی با اشاره به اینکه روز جهانی قدس یک هدیه الهی برای جهان اسلام بود ،گفت:این ابتکار امام (ره) برای دفاع از سرزمین های اشغالی زمینه بیداری اسلامی و تحقق امت واحده اسلامی را فراهم کرد.

 دلشاد خاطرنشان کرد:صهیونیست به صورت سازمان یافته در مقابل کمال انسان ها قرار گرفته است و فاسد،مفسد و ضد بشر و ارزشهای انسانی و در مقابل تمامی ارزشهای انسانی و اسلامی قرار دارد.

 این مسئول ارشد شهرستانی با اشاره به حضور صهیونیست در تمامی فعالیت های ضد بشری در دنیا گفت:هر جا فاجعه ای انسانی شکل می گیرد رد پای رژیم صهیونیستی پیداست و تاسیس این رژیم جعلی بهانه ای برای دنیا استکبار بود تا به اهداف شوم خود در دنیا و به خصوص خاورمیانه برسد.

 دلشاد افزود:امام خمینی(ره) با اهداف مختلفی فرمان تاریخی روز جهانی قدس را صادر کرد که مقابله با موجودیت صهیونیسم،صیانت از حقوق بشر و تمامی ملتهای مظلوم و اتحاد مسلمانان مهمترین این اهداف هستند.

 فرماندار بهمئی در پایان سخنان خود با تقدیر از حضور پرشور مردم شهرستان بهمئی در این راهپیمائی بزرگ گفت:حضور گسترده مردم در این راهپیمائی تجدید میثاق با آرمان های امام (ره) و مقام معظم رهبری بود و در شرایط کنونی بهترین راهکار حفظ وحدت است که حمایت از قدس هم بهانه ای برای حفظ وحدت و انسجام مسلمانان جهان می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار