استاندار تاکید کرد
استاندار البرز گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور در عرصه داخلی و خارجی با تعامل هرچه بیشتر شوراها و نهادهای حاکمیتی می توان برمشکلات غلبه کرد.
کد خبر: ۵۹۸۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 29 April 2018

به گزارش تابناک البرز٬ محمد علی نجفی روز شنبه درهمایش شوراهای اسلامی استان البرز افزود: مردم به شوراها اعتماد کردند و باید به شکلی عمل کرد که منافع نظام اسلامی درهرشرایطی لحاظ شود.


وی ادامه داد: باید خدمت صادقانه و شرافت انسانی مدنظر قرارگیرد و از اعتدال خارج نشویم و با عمل به وظایف خود در پیشبرد اهداف نظام اسلامی پیش رویم.


نجفی گفت: وظایف شوراهای اسلامی نظارتی است وانتخاب شهردار حق این شوراها می باشد، بنابراین باید با آرامش و عمل به قانون پیش رفت.


وی اضافه کرد: بیکاری و آسیب های اجتماعی مشکلاتی هستند که باید هرچه بیشتر برای رفع آنها با تعامل تلاش کرد.


استاندار البرز در ادامه به بحث مهم سرمایه گذاری دربخش اقتصادی پرداخت و افزود: در این بخش باید تلاش های وافری داشت اما فرش قرمز به معنای کناره گیری از قانون نیست.


وی ادامه داد: امروز اگر دراستان البرزموفقیت هایی در فضای کسب و کار هستیم بواسطه تعامل و همراهی هرچه بیشتر است و فضای کسب و کار از رتبه 29 به مقام هشتم رسیده است.


نجفی یادآورشد: دین مبین اسلام هم بسیار به شوراها پرداخته و این نهاد جایگاه رفیعی دارد.


وی اضافه کرد: اتفاقات خوبی درالبرز از جمله در بخش ترافیک شاهدهستیم که بزرگراه همت نمونه ای ازآن است بنابراین با تعامل هرچه بیشتر شهرداری و نهادهای حاکمیتی می توان موفق تر عمل کرد.


استاندارالبرز گفت: در بحث مترو اتفاقات خوبی خواهد افتاد و دربخش های دیگر از جمله ترمیم بافت های فرسوده نیز تلاش هایی درحال انجام است.


وی افزود: تفکر اصلی باید خدمت به مردم باشد و شوراهای اسلامی بعنوان نهاد مردمی حق نظارت دارند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار