آیت الله علوی گرگانی:
آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس ضمن دعوت از همگان برای شرکت در راهپیمایی این روز، گفت: رژیم کودک کش صهیونیست منطقه را به زندانی وسیع تبدیل کرده است.
کد خبر: ۵۹۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۷ 10 July 2015
به گزارش تابناک قم، در بخشی از این پیام آمده است: این کلام نورانی حضرت امام راحل که گفتند روز قدس روز اسلام است، اشاره به آن دارد که مسلمانان باید بدانند روز قدس به همه مسلمین جهان اختصاص دارد و لذا باید همه امت اسلامی متحد و یک دل و یک پارچه بر سر استکبار جهانی و ولید نامشروعشان صهیونیزم آدم کش فریاد بزنند.

در این پیام تصریح شده است: این صهیونیست ها هستند که با فرماندهی آمریکای جنایتکار برای آرامش خود جنگ های نیابتی در جهان اسلام به پا کرده اند و در مثل سوریه و عراق، داعش را به جان مسلمانان و در عین حال سعودی های از خدا بی خبر را تحریک کرده اند و در غزه و فلسطین خودشان مسلمانان را محاصره کرده و این منطقه را به زندانی وسیع تبدیل کرده اند.

آیت الله علوی گرگانی در این پیام اضافه کرده است: امت اسلامی بخصوص مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی تحت زعامت رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب در روز قدس در راهپیمایی شرکت کرده و بر سر اسراییل کودک کش، آمریکای شیطان بزرگ و انگلیس مکار و رژیم های عربی خائن فریاد بزنند و اعلام کنند مسلمانان بیدارند و از آرمان ها عقب نشینی نمی کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار