در آستانه روز جهانی قدس
باز هم در روز قدس، روز حمایت از حق و مظلوم و محکومیت جنایت و کودک کشی، همدل و همزبان با مسلمانان جهان بپا می خیزیم تا به خویشان فلسطینی خود بگوییم ' همدلی از همزبانی بهتر است'.
کد خبر: ۵۹۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷ 09 July 2015

برادر و خواهر فلسطینی ام! خواستم سرزمینم را برایت توصیف کنم که من از سرزمین عشق، ایثار و مهد آزاده مردان تاریخ با شما سخن می گویم، اما دلم از این همه توصیف به ناله آمد وقتی کودک فلسطینی بی مادر و مادر فلسطینی جگر خراشیده را دیدم که فرزندش را به ناحق کشته اند.

مادر فلسطینی! من شرمنده توام که چندی است به جای آواز مادرانه و لالایی برای فرزندت، سرود شهادت و مقاومت به گوش فرزندت می خوانی و خودت را برای قربانی شدن جگر گوشه ات برای آرمان رهایی سرزمین ات آماده می کنی.

جوان فلسطینی! من شرمنده توام که به جای صدای زنگ تفریح ، کلاس درس و مدرسه را با صدای گلوله و ریزش سقف کلاس بر سرت تعطیل می کنی، ولی بسیار شادمانم که همچنان محکم و استوار ایستاده ای .

اما،' اندکی صبر سحر نزدیک است' یقین بدان که خون پدران و برادرانت بر زمین نخواهد ماند و آنکه پایدار می ماند، حق است و ظلم رفتنی است .

می خواهم بگویم خواهر، برادر فلسطینی ! امروز همان روز است ' واعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا ' زمان آن فرا رسیده تا دست در دست هم دهیم و دین و دلمان را یکی کنیم تا سرزمین پاکی ها را از چنگال ضحاک و قابیلیان صهیونیست نجات دهیم

به تو نوید می دهم که فردا همدل و همزبان پیر و جوان و زن و مرد در کنار توییم و لحظه ای نخواهیم آسود تا تو نیاسوده ای، و تو برادر و خواهر فلسطینی ام بپا خیز و بر سر جلادان خشم خود فرود آر و مشعل مبارزه را تا صبح روشن نزدیک زنده نگاه دار .

در سال همدلی و همزبانی ملت و دولت ایران در این راهپیمایی نیز همانند دیگر امور مسوولان نیز همپای ملت با حضور در راهپیمایی روز قدس ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بار دیگر حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام خواهند کرد.

استاندار آذربایجان شرقی ضمن دعوت از مردم استان برای حضور پرشکوه در این راهپیمایی اعلام کرد: راهپیمایی روز قدس هر سال مهم بوده اما امسال بدلیل ترفندهای استکبار جهانی برای انحراف دیدگاههای مردم از مساله فلسطین و همچنین همرمانی روز قدس با روزهای حساس در مذاکرات هسته ای اهمیت دو چندانی یافته است .

اسماعیل جبارزاده گفت: استکبار جهانی بویژه آمریکا و اسراییل در تلاشند تا از طریق گروهک های تکفیری و تروریستی موضوع قدس و فلسطین را کمرنگ تر کنند اما غافل از آنند که فلسطسن و قدس تا آزادی کامل مساله و مشکل مسلمانان جهان خواهد بود.

فرماندار تبریز نیز در این زمینه گفت: روز جهانی قدس، حساسیت مسلمانان نسبت به سرنوشت سرزمین های مسلمانان نشین را افزایش می دهد و محور اتحاد امت مسلمان جهان به شمار می رود.

رحیم شهرتی فر اظهار کرد: این حساسیت نسبت به پاره تن اسلام یعنی فلسطین اشغالی، دارای جوانب اعتقادی و دینی بوده و امام خمینی (ره) این موضوع را به خوبی پیش بینی کرده بود.

وی گفت: بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی با پیشنهاد نامگذاری ' روز جهانی قدس '، در حقیقت پایه های اتحاد مسلمانان را بنیانگذاری و توطئه غرب برای تشکیل رژیم جعلی صهیونیستی را نقش بر آب کرد.

از: نعمت مرادپور

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار