ائمه اهل سنت هرمزگان اعم از روحانیان، طلاب، مدرسان، ائمه جمعه و جماعت ، آمادگی خود را برای شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام کردند.
کد خبر: ۵۹۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹ 09 July 2015
به گزارش تابناک، دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان پنجشنبه با صدور اطلاعیه ای، مردم مؤمن و روزه دار این استان را برای شرکت در راهپیمایی دشمن شکن روز جهانی قدس دعوت کرد.  
 
در بخشی از این بیانه آمده است : حضور یکپارچه مردم و مذاهب اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس می تواند دشمن را از حساب باز کردن روی هر تهدیدی علیه ملت های مسلمان منصرف کند و بار دیگر دل سیاه آنها را از فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا بلرزاند.
 
در ادامه این بیانیه آمده است : ما روحانیان ، طلاب ، مدرسان ، معتمدان و ائمه جمعه و جماعت اهل سنت هرمزگان با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و حضور پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت خود را از ارزش و آرمان های فلسطین قهرمان اعلام می کنیم.
 
راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت 11 ظهر روز جمعه 19 تیر برابر با بیست و سوم ماه مبارک رمضان در سراسر استان هرمزگان برگزار می شود .  
 
مسیر راهپیمایی در بندرعباس مرکز استان هرمزگان، از کمربندی نرسیده به مسجد ابوالفضل (ع) پل خواجو به سمت گلزار شهدا محل برگزاری نماز جمعه است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار