رشت - ایرنا - مرحله جدید اردوی تیم ملی مشتزنی حرفه ای ایران در شهرستان لنگرود در شرق استان گیلان آغاز شد.
کد خبر: ۵۹۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷ 09 July 2015
به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، در این مرحله از اردوی تیم ملی مشتزنی حرفه ای ایران ، هفت مشتزن از استان های مختلف کشور حضو دارند .

سجاد محمدپور از تهران دروزن 52 کیلوگرم ، احسان سپه بندی از قزوین در وزن 56 کیلوگرم ، امین قاسمی پور از گیلان در وزن 69 کیلوگرم ، سیاوش امیدی از خوزستان در وزن 75 کیلوگرم ، احسان روزبهانی از تهران در وزن 81 کیلوگرم ، سینا قلعه بندی از مازندران در وزن 91 کیلوگرم و جاسم دلاوری از مازندران در وزن به اضافه 91 کیلوگرم از جمله نفرات حاضر در این اردو هستند.

مرحله جدید اردوی تیم ملی مشتزنی بزگسالان ایران تا بیستم تیرماه جاری زیر نظر اکبر احدی سرمربی این تیم در شهرستان لنگرود استان گیلان ادامه می یابد .

تیم ملی مشتزنی حرفه ای بزرگسالان ایران خود را برای شرکت در رقابت های لیگ مشتزنی ستارگان جهان که با حضور هشت مشتزن منتخب 10 وزن جهان برگزار می شود، آماده می کند.

پیش از این ، احسان روزبهانی اولین سهمیه مسابقات را با قهرمانی در نخستین مرحله این رقابت ها کسب کرده بود .

مسابقات مشتزنی لیگ ستارگان جهان در سه مرحله برگزار می شود که در دومین مرحله لیگ مشتزنی ستارگان حرفه ای جهان ، سجاد محمدپور 27 تیرماه در بلغارستان و امین قاسمی پور پنج مردادماه سال جاری در روسیه و احسان روزبهانی 27 شهریورماه در بلغارستان به مصاف حریفان می روند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار