افشای کارشکنی برای ماندن سایپا در البرز
محمودی بدون نام بردن از کولیوند به نوعی زمانی را مورد اشاره قرار می دهد که استان البرز هنوز تشکیل نشده بود و فرماندار کرج، همزمان عنوان معاون استاندار تهران را نیز داشت. یعنی زمانی که محمد جواد کولویند فرماندار این شهرستان بود.
کد خبر: ۵۹۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴ 08 July 2015
به گزارش تابناک – البرز: چند روز قبل محمد جواد کولویند و عزیز اکبریان نمایندگان کرج در مجلس شورای اسلامی در نشستی با کانون مربیان فوتبال استان البرز که در هیئت فوتبال این استان البرز برگزار شد، به نوعی به دفاع از مدیریت سایپا و ساز مخالفی که از سوی این گروه کوک می شود، پرداختند.
کولیوند مدعی شده بود که در جلسه با مدیران سایپا از کارهایی که برای این تیم در استان صورت نگرفته، شرمنده شده و حتی گفته بود: ما 70 درصد خواسته های سایپا را برآورده نکردیم. 
عزیز اکبریان دیگر نماینده کرج نیز در این نشست با تاکید بر اینکه خودمان نخواستیم سایپا در البرز بماند! گفته بود: ما حیثیت سایپا را در طول یکسال در استان البرز بردیم و خودمان نخواستیم در استان بماند.من از سایپا حمایت کردم و در استان متهم شدم. می گفتند که سایپا به چه دردی می خورد و باید از استان برود و آنقدر فشار آوردند که این اتفاق افتاد. در رسانه های استان علیه سایپا نوشتیم و مدیران سایپا به این نتیجه رسیدند که ماندن در استان البرز به مصلحت نیست. 
اما امروز رییس هیئت فوتبال استان البرز در گفتگویی با خبرگزاری مهر به این اظهارات پاسخ داده و بدون اینکه نامی از اکبریان و کولیوند ببرد، به نوعی مدیران اسبق استان البرز و شهرستان کرج را متهم به کارشکنی کرد.
محمد محمودی با بیان اینکه شرایط برای انتقال مجوز باشگاه سایپا به البرز در اواخر دهه هشتاد مهیا بود از کارشکنی برخی مدیران برای جلوگیری از این انتقال خبر داد.
محمودی بدون نام بردن از کولیوند به نوعی زمانی را مورد اشاره قرار می دهد که استان البرز هنوز تشکیل نشده بود و فرماندار کرج، همزمان عنوان معاون استاندار تهران را نیز داشت. یعنی زمانی که محمد جواد کولویند فرماندار این شهرستان بود.
محمد محمودی اظهار کرد: باشگاه سایپا زمانی تصمیم به حضور در کرج گرفت که احساس کرد در تهران در موضع انزوا و مظلومیت قرار گرفته و با حضور دو تیم بزرگ پایتخت هیچگاه دیده نمی شود.
وی افزود: آنها کرج را که نزدیک به تهران بود انتخاب کردند و با آمدنشان به این کلانشهر هم در جوار تهران ماندند و هم از هجمه انتقال به دیگر شهرستان ها در امان ماندند ولی حال امروز این شهر را مناسب فعالیت هایشان نمی دانند و از آن فراری هستند.
محمودی ادامه داد: در اواخر دهه هشتاد با پیگیری هایی که صورت گرفت یکی از ساختمان های متعلق به گروه خودرو سازی سایپا در منطقه عظیمیه کرج برای انتقال باشگاه سایپا در نظر گرفته شد و موافقت های اولیه آن نیز اخذ شد اما به یکباره مدیران وقت باشگاه و شرکت بنای ناسازگاری را گذاشتند و این انتقال که می توانست گشایشی در رابطه طرفین باشد به ثمر نرسید.
محمودی با اشاره به مقاومت هایی که برای انتقال مجوز باشگاه سایپا به البرز وجود داشت گفت: در این بخش با کارشکنی هایی روبرو شدیم و این فرایند نیز با دخالت برخی ها به ثمر نرسید و مجوز باشگاه به استان منتقل نشد.
رییس هیئت فوتبال استان البرز با بیان اینکه برای موفقیت سایپا در حوزه میزبانی از هیچ تلاشی فروگذار نکردیم، گفت: آنها طی یک دهه گذشته به شایستگی مسابقات خود در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کردند و بدون کوچکترین مشکلی در البرز میزبان مسابقات خود بودند برایمان قابل درک نیست  که چرا برای رفتن از البرز از هیچ کاری فروگذار نیستند.
محمودی موضوع عضویت یکی از مسئولان البرزی در هیئت مدیره سایپا را مورد اشاره قرار داد و گفت: یکی از مواردی که سایپا را به رفتن از البرز ترغیب کرد خواسته ای بود که ما از آنها داشتیم. پیشنهاد البرزی ها عضویت یکی از مسئولان این استان در هیئت مدیره باشگاه بود آنها به شکلی عجیب از این پیشنهاد بهم ریختند و این در حالی است که در این سالها تیم با نام البرز در مسابقات حاضر بود و اعضای شورای شهر تهران و نمایندگان مجلس تهران عضو هیئت مدیره آن بودند این خواسته ما توقعی بیجا و زیاده خواهی نبود.
رییس هیئت فوتبال استان البرز با گلایه از موضع منفعلانه رییس فدراسیون فوتبال گفت: ما در حضور رییس فدراسیون توافق کردیم تا روشن شدن موضع رفتن و ماندن سایپا اقدامی برای ثبت قراردادها در تهران صورت نگیرد اما کفاشیان برخلاف قول و قرارها در این موضوع عمل کرد.
وی در پایان گفت: نمایندگان البرز گفته اند جلسه ای را با حضور وزیر، مدیران سایپا و مسئولا البرزی برای روشن کردن نهایی موضوع رفتن و ماندن سایپا در هفته آتی هماهنگ کرده اند امیدوارم در نهایت آنچه به صلاح فوتبال ورزش البرز است رقم بخورد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار