کد خبر: ۵۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶ 07 July 2015
معاون استاندارالبرز و فرماندار ویژه کرج راهپیمایی روز قدس را فرصتی برای نمایش وحدت مسلمانان جهان برای خروج از یوغ استکبار و صهیونیست دانست.
به گزارش ایرنا، محمدتقی ایرانی روز سه شنبه در نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس کرج افزود: ملت های آزاده جهان با شرکت در راهپیمایی روز قدس انزجار خود را از صهیونیست ها اعلام می دارند. 

وی ادامه داد:در روز قدس ملت های مسلمان برای آزادی قبله اول مسلمین وحدت خود را به نمایش می گذارند.

فرماندار کرج خاطرنشان کرد: امروز به دلیل حمایت صهیونیست از گروه های تروریستی شاهد جنایت های دلخراشی در عرصه بین الملل هستیم که باید با همدلی و وحدت بیش از پیش مقابل جنایتکاران ایستاد . 

ایرانی گفت: دشمنان امروز به دنبال تفرقه افکنی هستند و مسلمانان جهان با وحدت هرچه بیشتر می توانند دست پرورده های آنها که همانا گروههای تکفیری هستند را از منطقه بیرون برانند. 

فرماندار کرج اضافه کرد: انتخاب آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس از سوی امام خمینی(ره) نشان دهنده تفکر عمیق ایشان است که امروز شاهد هستیم که این روز به نماد وحدت مسلمانان و آزادگان جهان تبدیل شده و با توجه به تجاوزات و حوادث منطقه روز قدس از اهمیت بیشتری برخوردار است. 

دراین نشست مسیرهای راهپیمایی در شهر کرج و شهرهای تابعه ماهدشت ،محمد شهر ، کمالشهر ،گرمدره ، بخش چهارباغ و بخش آسارا اعلام شد . 

همچنین مسوولان هریک از دستگاههای اجرایی حاضر درنشست به بیان برنامه های فرهنگی خود برای پاسداشت این روز مهم و تاریخی پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار