سرپرست تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش با اشاره به مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های اوراسیا که به میزبانی یزد برگزار می‌شود، گفت: گلساپوش به عنوان نماینده ایران در اوج آمادگی است.
کد خبر: ۵۸۹۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 11 April 2018

سیدحسن میرحسینی اظهار داشت: در مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های اروپا ـ آسیا، چهار تیم از کشورهای ایتالیا، اسپانیا، روسیه و ایران حضور دارند و تیم مقاومت گلساپوش به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات حضور خواهد یافت.

وی عنوان کرد: تیم مقاومت گلساپوش تمرینات خود را از سه ماه پیش آغاز کرده و تاکنون نیز پنج بازی دوستانه موفقیت آمیز داشته و در مجموع اکنون در اوج آمادگی به سر می‌برد.

میرحسینی با اشاره به اینکه سال گذشته نیز این مسابقات به میزبانی یزد برگزار شد، اظهار داشت: امسال سطح بازی‌ها به مراتب از سال گذشته بالاتر است و هفت بازیکن تیم ملی برزیل و چهار بازیکن تیم ملی ایران در قالب سه تیم در این مسابقات حضور دارند.

سرپرست تیم مقاومت گلساپوش عنوان کرد: مائوریسینیو، مهاجم تیم ملی برزیل و بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۷ نیز به همراه تیم لوکوموتیو در این رقابت‌ها حضور خواهد یافت.

وی ادامه داد: نماینده جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات به سرمربیگری مهدی میرشمسی در این رقابت‌ها حضور می‌یابد و مدیریت فنی باشگاه نیز بر عهده محمدحسین میرشمسی، سرمربی سابق تیم ملی است.

میرحسینی خاطرنشان کرد: تیم مقاومت گلساپوش ایران با ترکیب سیدمحمد داستان، حمید بهزادپور، عباس رضایی، سیدعلی ناظم، مهدی شیرمحمدی، مصطفی دهقانی، امیر سالمی، جواد دهقانی زاده، محمدعلی مختاری و حمیدرضا دهقانی در این رقابت‌ها حضور می‌یابد.

وی عنوان کرد:حمید بهزادپور، دروازه بان ملی پوش یزدی و بازیکن فصل قبل گلساپوش که امسال عضو باشگاه پارس جنوبی بوشهر است، به صورت کمکی برای این تورنمنت به تیم گلساپوش اضافه شده است.

به گزارش مهر، مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های اروپا ـ آسیا از ۲۶ تا ۲۸ فروردین ماه جاری به میزبانی یزد برگزار می شود و تیم‌های لوکوموتیو روسیه، لوانته اسپانیا، کاتانیا ایتالیا و مقاومت گلساپوش جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

تیم‌ها از ۲۴ فروردین وارد یزد می شوند و روز ۲۵ فروردین نیز تمرینات خود را در یزد آغاز خواهند کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار