فرماندار یزدگفت: تولیدکنندگان باید متناسب با سلیقه مصرف‌کننده کالای باکیفیت و مطابق با استاندارد به بازار عرضه کنند.
کد خبر: ۵۸۸۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹ 09 April 2018

فرمانداریزد گفت:تولیدکنندگان باید متناسب با سلیقه مصرف‌کننده کالای باکیفیت و مطابق با استاندارد به بازار عرضه کنند که قطعاً این امر مهم زمینه ایجاد اشتغال، کاهش بیکاری، کاهش وابستگی به کالای خارجی و رونق تولید را به دنبال خواهد داشت.

فرماندار یزد بااشاره به ضرورت تلاش همگانی برای تحقق شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، گفت: توسعه کسب‌وکار‌های حوزه فناوری اطلاعات و گردشگری، از برنامه‌های این فرمانداری در سال ۹۷ است.

سالاری توسعه فعالیت‌های کسب‌وکار در دو حوزه فناوری اطلاعات و گردشگری را از دیگر رویکرد‌ها و برنامه‌های شهرستان در سال جاری دانست و گفت: شهرستان یزد در این دو حوزه از ظرفیت و پتانسیل خوبی برخوردار است که با توجه به محدودیت‌های منابع آبی می‌توان با فراهم نمودن زیرساخت‌های لازم شاهد تحولاتی خوبی در حوزه اشتغال و کاهش بیکاری باشیم.

وی با اشاره به اینکه دولت دوازدهم به‌منظور بهبود وضعیت سکونت مردم در برخی از مناطق شهری ستاد بازآفرینی پایدار شهری در سطح استان‌های و شهرستان‌ها را تشکیل داده است گفت: توجه به بافت تاریخی و سکونت‌گاه‌های غیررسمی از برنامه‌هایی بوده که در سال گذشته مدنظر فرمانداری بوده و طرح‌هایی نیز از سوی دستگاه‌های اجرایی مرتبط تهیه و اجراشده که قطعاً در سال جدید نیز با برنامه‌ریزی بیشتر به‌صورت جدی‌تر پیگیری می‌شود.

فرماندار یزد  ارتقاء شاخص‌های و بهبود شرایط اجتماعی و سیاسی شهرستان، پیگیری به‌منظور اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، ساماندهی اصناف و مشاغل، ارتقاء و فعال نمودن کمیسیون‌ها و هیئت‌های مرتبط، سرکشی و بازدید از روستا‌ها و مناطق مختلف شهری و پیگیری برای رفع مسائل و مشکلات مردم و همچنین توجه به موضوع انتقال آب و ساماندهی موضوع مهاجرت را از دیگر برنامه‌ها و سیاست‌های فرمانداری و شهرستان یزد در سال ۱۳۹۷ عنوان کرد.

سالاری افزود: نظارت بهتر بر دستگاه‌های اجرایی برای حمایت در اجرای برنامه‌ها و اهداف آن‌ها یکی دیگر از مهم‌ترین رویکرد‌های فرمانداری در سال جدید است.

این مقام مسئول افزایش اعتبارات شهرستان را یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در سال جدید برشمرد و ابراز داشت: طی دو سال گذشته اعتبارات شهرستان از رشد قابل‌توجهی برخوردار بوده که امیدواریم این روند در سال ۹۷ نیز ادامه یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار