رئیس هیات تنیس روی میز استان از برگزاری مراسم روز جهانی تنیس روی میز در یزد خبر داد.
کد خبر: ۵۸۷۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳ 08 April 2018

عباس یزدانی در گفتگو با روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با اعلام این خبر گفت: ششم آوریل از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز به عنوان روز جهانی تنیس روی میز برای همه در نظر گرفته شده است و این روز در نقاط مختلف جهان با برگزاری مراسم و مسابقات ویژه‌ای پاس داشته می‌شود.

وی افزود: به همین منظور با همکاری  اداره  ورزش و جوانان استان  و سازمان  فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد روز سه شنبه 21 فروردین ماه، همایش بزرگ تنیس روی میز با برگزاری مسابقات همگانی بدون محدودیت سنی برگزار خواهد شد و پینگ پنگ بازان علاقمند از ساعت 16 در گذر فرهنگ و هنر یزد ( کوچه مازاریا) گرد هم خواهند آمد.

هیئت تنیس روی میز استان یزد با اعلام اینکه مراسم های شاد و مفرح از جمله موسیقی و طنز نیز برگزار می شود ، از تمام علاقمندان و خانواده های یزدی   دعوت کرد که در مسابقات همگانی روز تنیس روی میز شرکت کنند تا این مراسم با شکوهی دو چندان برگزار شود.

یزدانی در پایان اظهار داشت: هدف از برگزاری مراسم روز جهانی تنیس روی میز در یزد شناساندن بیشتر و بهتر این ورزش به مردم و ترغیب جوانان به حضور در این ورزش است که مسئولین کشوری و استانی نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار