فرماندار اردبیل گفت: روز قدس یادگار امام راحل است که در این روز تجلی واقعی از حمایت جمهوری اسلامی ایران را از مظلومان و حق‌جویان جهان شاهد هستیم.
کد خبر: ۵۸۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹ 07 July 2015

جواد زنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در روز قدس که همه مردم در پای آرمان و تعهدشان در دفاع از انقلاب اسلامی حاضر شده و فریاد حمایت از مظلومان و ستیز با ظالمان را سر می‌دهند، نمود و نشانی از ابهت و عظمت امت اسلامی را در برابر جبهه کفر شاهد هستیم.

وی به توطئه‌ها و هجمه‌های مختلف استکبار علیه امت اسلامی و نظام‌های آزادی‌خواه اشاره کرد و گفت: اگر امروز آمریکا و مستکبران دیگر منطقه را ناامن کرده و به یک فضای آشوب و بلوا تبدیل کرده‌اند به دلیل ترس و واهمه‌شان از قدرت امت‌های اسلامی است که هر روز بر توان آن افزوده می‌شود.

رئیس شورای اداری شهرستان اردبیل افزود: آمریکا و همدستی‌های این کشور با رژیم صهیونیستی که جز کودک‌کشی و ظلم در حق بشریت ایده ‌دیگری را ندارد، سعی و تلاششان بر این است تا به هر شکل ممکن جامعه بشری را ابزاری برای نشان دادن فریب‌ها و نیرنگ‌های خود قرار دهند.

زنجانی حضور در راهپیمایی روز قدس را عبادتی ارزشمند همچون عبادت شب‌های قدر در همراهی و همسویی با محرومان و مظلومان اعلام کرد و یادآور شد: امام راحل با درایت تمام در همان روزهای پیروزی انقلاب با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس با همه مستکبران اتمام حجت کرد که غصب سرزمین قدس به نابودی و هلاکت آنها منجر شده که امروز نمودی از این تهدید حیات رژیم صهیونیستی را شاهد هستیم.

این مسئول ادامه داد: اگر امروز آمریکا خود را به آب و آتش می‌زند تا به هر نحو ممکن حیات به خطر افتاده رژیم صهیونیستی را به ساحل آرامش برساند، به خاطر قدرت‌گیری حزب‌الله و نیروهای مقاومت است که نشان آن را امروز در منطقه شاهد هستیم.

فرماندار اردبیل در پایان سخنان خود بیان کرد: راهپیمایی عظیم ملت ایران و دیگر ملت‌های آزادی‌خواه دنیا در روز قدس نشان خواهد داد که همچنان نهضت آزادی فلسطین پایدار است و هیچ قدرتی نمی‌تواند به آن خدشه‌ای وارد کند که به یقین راهپیمایی روز قدس تجلی واقعی از قدرت امت اسلامی خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار