مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد عنوان كرد: انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنر باید در بستر اجتماعی و دید مردم قرار بگیرد تا عموم مردم با این نوع فعالیت ها بیش از گذشته آشنا شوند.
کد خبر: ۵۸۷۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 07 April 2018

«مجید جوادیان زاده» در بازدید از فعالیت های هنری انجمن هنرهای تجسمی یزد، با برخی از فعالیت‌های این انجمن هنری که در گنجینه فرهنگ و هنر یزد واقع در میدان تاریخی خان است، آشنا شد . 

وی همچنین طی سخنانی کوتاه با اشاره به این که فعالیت انجمن هنرهای تجسمی ،حوزه گسترده ای دارد، اظهار كرد: فعالیت هنرمندان تجسمی باید در معرض دید همه علاقه مندان و مردم قرار بگیرد . 

وی به افتتاح گذر فرهنگ و هنر مازاری‌ها در ابتدای سال جاری اشاره کرد و از انجمن هنرهای تجسمی خواست برخی از فعالیت‌های هنری نیز در این گذر انجام شود . 

به گفته جواديان زاده، انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنر باید در بستر اجتماعی و دید مردم قرار بگیرد تا عموم مردم با این نوع فعالیت ها بیش از گذشته آشنا شوند . 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد اظهار كرد: گذر فرهنگ و هنر مازاری می تواند بستر مناسبی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری باشد . 

جوادیان زاده در ادامه تاکید کرد: هنرستان‌های هنرهای زیبا نیز مورد توجه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و امسال بیش از گذشته به آن توجه می‌شود . 

وی از انجمن هنرهای تجسمی خواست با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که در اختیار دارد در راستای ارتقاء هنرستان های هنرهای زیبایی که در سطح استان فعالیت می‌کنند همکاری داشته باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پایان نیز از نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای تجسمی که در گنجینه فرهنگ و هنر یزد برپا شده است، بازدید کرد . 

در این نمایشگاه 100 اثر تجسمی شامل نقاشی،لطراحی،سفال و سرامیک در معرض دید علاقه‌مندان است . 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار