مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از برنامه ریزی برای حرکت هفته‌ای دو مرتبه قطار کرمانشاه-مشهد تا پایان خرداد امسال خبرداد.
کد خبر: ۵۸۶۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲ 04 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،علی کاظمی منش ، در خصوص برنامه حرکت قطار کرمانشاه گفت: در حال حاضر طبق برنامه ریزی صورت گرفته تقریبا هر چهار روزیکبار حرکت قطار کرمانشاه-مشهد را در برنامه داریم.

وی افزود: حرکت قطار کرمانشاه-مشهد هفته‌ای دو مرتبه تا پایان خرداد ماه برقرار خواهد بود، البته این برنامه ممکن است تغییراتی داشته باشد و تعداد حرکت کم یا زیاد شود.

کاظمی منش قیمت بلیت کرمانشاه-مشهد را ۱۴۵ هزار تومان اعلام و تصریح کرد: این قیمت در بهار و بعد از تعطیلات نوروز به خاطر کاهش تعداد مسافر ممکن است کاهش داشتهباشد.

مدیرکل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به وجود ۹ شرکت حمل و نقل ریلی در کشور گفت: این شرکت‌ها صاحب قطار

هستند و اگر قرار باشد تخفیفی در قیمت بلیت داده شود توسط این شرکت‌ها اعمال می‌شود و ممکن است در بهار تخفیف‌هایی در قیمت بلیت کرمانشاه-مشهد نیز داده شود.

کاظمی منش تاکید کرد: سامانه فروش بلیت به صورت مرکزی است و افراد برای خرید بلیت می‌توانند به سایت شرکت راه آهن جمهوری اسلامی یا دفاتر گردشگری مراجعه کنند.

 

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار