جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از مسافران نوروزی خواست به منظور پیشگیری از بروز هر گونه حادثه ناگوار، هشدارها و توصیه های پلیس را جدی بگیرند.
کد خبر: ۵۸۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳ 01 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از بایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علیرضا مرزبانی" با توصیه به شهروندان و مسافران نوروزی توصیه کرد: سعی کنید در برخورد با دیگران خویشتندار باشید، اگر نزاع و درگیری را شروع کردید شاید نتوانید آن را به دلخواه خاتمه دهید که در این صورت عواقب خوبی نخواهد داشت.

وی با تاکید بر بالا بردن آستانه صبر افراد، گفت: نزاع های آنی سهم زیادی در وقوع قتل دارند، پس صبور و شکیبا باشید و جداً از درگیری اجتناب کنید.

سرهنگ مرزبانی گفت: هر اختلافی با گفت و گوی منطقی، رعایت انصاف و گذشت قابل حل است بنابراین از توسل به خشونت، استفاده از راه های غیر معقول و غیر منطقی برای حل اختلافات پرهیز کنید.

وی ادامه داد: سعی کنید اختلافات خانوادگی را به طریق مسالمت آمیز حل کنید چرا که عدم حل آنها ممکن است هزینه های جبران ناپذیری داشته باشد.

سرهنگ مرزبانی خاطرنشان کرد: تفاوت فرهنگي، ديني، اقتصادي، اقليمي و... افراد يك واقعيت است و لازمه‌ يك همزيستي مسالمت آميز، توجه و احترام به اين تفاوت‌ها است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه لازم است از قبول و مصرف مواد غذایی و خوراکی از افراد ناشناس خودداری کنید، گفت: کودکان و افراد مسن نیاز به مراقبت بیشتری دارند و توجه به شرایط این افراد از سوی اعضاء خانواده ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: بهترین رفتار شهروندان به هنگام گم شدن عزيزان آنها این است که بلافاصله موضوع را به مراجع انتظامي و قضائي اعلام كنند و بایستی آدرس محل سکونت و شماره تلفن، همیشه همراه کودکان باشند و به آنها توصیه کنیم که هیچگاه از پدر و مادر خود دور نشوند.

سرهنگ مرزبانی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: برای جلوگیری از دزدی و احتمال هر حادثه ای که جانشان را به خطر بیاندازد از حمل طلا و پول زیاد خودداری کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار