در لیگ دسته اول فوتبال ایران؛
تیم فوتبال صبای قم در دیداری از لیگ دسته اول فوتبال ایران به مصاف اکسین البرز می‌رود.
کد خبر: ۵۸۴۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶ 29 March 2018

به گزارش تابناک قم، هفته بیست و نهم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان امروز پنج شنبه با برگزاری ۹ مسابقه در نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود که در یکی از بازی‌ها تیم فوتبال صبای قم برابر اکسین البرز به میدان می‌رود.

این مسابقه از ساعت ۱۶ امروز پنج شنبه در کرج برگزار می‌شود و صبا که در آستانه سقوط به دسته دوم قرار دارد در این مسابقه بیشتر به دنبال اعاده حیثیت خواهد بود و سقوط به دسته پایین‌تر را پذیرفته است.

تیم فوتبال صبای قم در جدول ۱۸ تیمی لیگ دسته اول فوتبال ایران با کسب تنها یک پیروزی، ۹ تساوی و پذیرش ۱۸ شکست با کسب ۱۲ امتیاز در رده هفدهم و ماقبل آخر جدول قرار گرفته و سقوط این تیم ممکن است امروز به طور رسمی و قطعی، مسجل شود.

صبا با توجه به این که ۵ هفته به پایان لیگ دسته اول باقی مانده شانسی برای بقا ندارد و فاصله بسیار زیاد بین این تیم و محدوده فرار از سقوط جدول سبب شده، امیدی به بقای صبای قم وجود نداشته باشد و بدین ترتیب صبای قم در همان نخستین سال حضور در دسته اول باز هم طعم تلخ سقوط را می‌چشد.

این در حالی است که زمزمه‌ها حاکی از این است که محمد مؤمنی که چند هفته‌ای هدایت صبا را بر عهده داشته بر روی نیمکت این تیم حاضر نخواهد شد و قرار است صبای قم در هفته‌های باقی مانده با حضور مربی دیگری به کار خود ادامه دهد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار