در ایام نوروز
مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان قم با اشاره به ورود بیش از یک‌ میلیون و دویست هزار دستگاه خودرو به شهر قم در ایام نوروز گفت: این رقم نسبت به سال گذشته ۶ درصد افزایش‌ یافته است.
کد خبر: ۵۸۳۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۳ 26 March 2018

به گزارش تابناک قم، ابوالفضل جمالی در جلسه کمیته اجرائی ستاد تسهیلات زائران که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شداظهار داشت: تاکنون 64 هزار مسافر از طریق اتوبوس، سواری و مینی‌بوس در استان جابه‌جا شده‌اند.

وی با اشاره به ورود بیش از یک‌ میلیون و دویست هزار دستگاه خودرو به شهر قم در ایام نوروز گفت: این رقم نسبت به سال گذشته 6 درصد افزایش‌ یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان قم بیشترین تردد مسافران نوروزی را در اتوبان قم- تهران بیان کرد و افزود: در سال جاری 175 مجروح و فوتی در ایام تعطیلات نوروز در استان قم داشتیم که عمده تصادفات به علت عدم رعایت مقررات رانندگی بوده است.

جمالی با اشاره به ساماندهی امدادگران خودرو در استان قم ابراز کرد: امسال نیروی انتظامی اقدام به جمع‌آوری امداد خودروهای غیرمجاز در استان کرده است.

همچنین سید امیر سامع در این جلسه خدمات شهرداری به مسافران و زائران نوروزی را مورداشاره قرار داد و اظهار داشت: شهرداری قم این آمادگی را دارد که در زمینهٔ اسکان و ایجاد مراکز اطلاع‌رسانی به مسافران با بخش خصوصی به توافق برسد.

وی با اشاره به ارائه خدمات حداقلی به مسافران نوروزی در بوستان‌ها گفت: امسال اسکان مسافران در بوستان‌های شهر افزایش‌یافته اما ارائه خدمات مناسب نیست، همچنین گشت‌های مستمر از سوی نیروی انتظامی در این بوستان‌ها انجام می‌گیرد.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم گفت: امسال نسبت به سال گذشته افزایش 12 درصدی پارکینگ‌های شهر را شاهد بودیم، برای نمونه در روز گذشته 18 هزار خودرو در پارکینگ‌های شهر قم مستقرشده‌اند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار