جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملتی که متصل به امام و ولایت فقیه است و ولایت را محور کارهای خود قرار می دهد شکت ناپذیر است.
کد خبر: ۵۸۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱ 06 July 2015
به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: دشمن و جبهه استکبار امروز به این نتیجه و جمع بندی رسیده است که امت بی امام خطر ندارد چون چنین ملتی را دشمن به هر سمت و سویی که دلش می خواهد می برد ضمن اینکه امام بی امت نیز اقتدار ندارد اما امت متصل به امام هرگز شکست ندارد.

وی بیان کرد: نظام ولایی عالی ترین مدل حکومت دینی و تجلی ولایت است ولایت فقیه در عصر غیبت تجلی ولایت امام معصوم و در نهایت ولایت خداست.

او تلاش همه ائمه را بر پایی نظام ولایی و حکومت دینی عنوان کرد و گفت: پیامبر اسلام(ص) با آن همه عظمت فقط 10 سال و حضرت امام علی(ع) فقط 5 سال توانستند نظام ولایی را برپا کنند و حکومت دینی تشکیل دهند اما انقلاب اسلامی ایران امروز 37 سال است که با همه شیطنت ها و توطئه های دشمنان محکم وبا اقتدار به راه نورانی خود ادامه می دهد.

حاجی صادقی همراه بودن واقعی با ولایت را تنها راه نجات کشور و جامعه دانست و اضافه کرد: تنها با شعار نمی شود نظام ولایی را یاری کرد بلکه باید با عمل یاریگر نظام ولایی بود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: امروز دشمن به صراحت اعتراف می کند که انقلاب اسلامی ایران باعث مرگ تدریجی ما شده است و همه قدرت و تلاش خود را به کار بسته تا به هرنحوی در مقابل آن بایستد.

وی اظهار کرد: همانطور که در قرآن کریم اشاره شده است نظام ولایی جز با حمایت و همراهی مردم اقتدار و دوام نمی یابد و خوشبختانه مقام معظم رهبری با تدبیر و مدیریت مدبرانه این نظام را در مسیر پیشرفت هدایت کرده و یک نظام قدرتمند بر پایه حمایت مردم در ایران اسلامی بوجود آورده است.

وی بیان کرد: دشمنان به خوبی می دانند آنچه باعث سربلندی نظام ایران اسلامی شده است حرکت زیر پرچم ولایت فقیه و در رأس آن مقام معظم رهبری بوده است به همین خاطر می خواهند این گلوگاه را بزنند.

وی اضافه کرد: دشمنان به صراحت و وقاحت اعلام می کنند برای این که نظام ایران اسلامی را شکست بدهیم باید نقطه اتصال که همان ولایت فقیه است را بزنیم تا بین مردم و ولایت فاصله بیافتد و برای رسیدن به این مقصود استکبار کارگردانی می کند و متاسفانه یک عده در داخل کشور نقش هنرمندان را دارند و اجرا می کنند.

وی برجسته ترین مصداق بصیرت و وفاداری پاسداران را تقویت پیوند امت و مردم با ولایت عنوان کرد.

حاج رضایی با اشاره به تحولات منطقه گفت: امروز به خوبی مشاهده می شود که مشکل آنها نبود ولایت است تا در عبور از مسیر ها و گردنه های خطرناک جامعه اسلامی را هدایت کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران یک سیاست گذار بیشتر ندارد و آن هم مقام معظم رهبری است و تمامی مدیران و مسئولان در حوزه های مختلف وظیفه دارند سیاستها ی ابلاغی از طرف ایشان را به نحواحسن اجرا کنند.

وی اظهار کرد: تدابیر مقام معظم رهبری تجلی آیات الهی در جامعه است و تذکرات رهبری نسخه شفا و نقشه راه است و با عمل به آن این دنیا و آخرت خود را آباد می کنیم.

در این آیین حجت الاسلام نجات فیاضی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل معرفی و از خدمات حجت الاسلام حسن کاملی فرد تقدیر شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار