سرپرست معاونت امور هماهنگی عمرانی استانداری یزد با اشاره به اینکه تامین زیرساخت ها برای توسعه فعالیت های عمرانی شهرستان خاتم ضروری است، از تخصیص 100 درصد بودجه برای سال 97 خبر داد.
کد خبر: ۵۷۹۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲ 14 March 2018

محسن صادقیان افزود: مهم ترین نیاز و اولویت شهرستان راه است و با توجه به موقعیت خاتم که در مسیر کرمان و فارس قرار دارد، می تواند در رونق اقتصادی منطقه مفید باشد.
وی بر تسریع اجرای باند دوم راه هرات به شهربابک از توابع استان کرمان، روکش جاده هرات به هرابرجان، کمربندی های هرات، مروست و چاهک و ادامه ساخت جاده ابرکوه به مروست تاکید کرد.
وی یادآور شد: استانداری با توجه به نیاز خاتم تلاش دارد،پروژه عمرانی بالای 60 درصد پیشرفت هرچه سریعتر تکمیل و بهره برداری شود.
صادقیان با مهم خواندن نقش اقتصاد کشاورزی خاتم در استان، اظهار کرد: مسئولان باید به نیروهای جوان شهرستان بها بدهند.
معاون استانداری یزد تاکیدکرد: نگاه مسئولان و شورای اسلامی شهرستان در مورد درخواست ها و نیازها، فرااستانی است که این رویکرد باعث افتخار مردم است.
وی تهیه و تدوین سند راهبردی خاتم را ضروری دانست و گفت: با این سند می توان به استفاده از ظرفیت های منطقه برنامه ریزی و سرمایه گذاری کرد.
وی ادامه داد: در تعطیلات نوروزی باید سعی کرد مسافران خاطره خوبی از منطقه در ذهن داشته باشند و اصناف هم توجه کنند که علاوه بر قیمت ها،کالاها نیز مناسب باشد.
سرپرست معاونت امور هماهنگی عمرانی استانداری یزد بر معرفی هرچه بیشتر استان و منطقه به مسافران و گردشگران نوروزی تاکید کرد.
صادقیان تاکید کرد: خاتم ظرفیت های خوبی در زمینه گردشگری و عشایری دارد و این طرفیت ها زمانی می تواند موفق باشد که در سطح استان و کشور بیشتر معرفی شود.
خاتم 24 روستای مصوب شورای اسلامی دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار