بسته حوادث و اتفاقات ناگوار
تابناک:صفحه حوادث و اتفاقات ناگوار روزنامه ها همیشه از روزنامه جدا می کنم چرا که هیچگاه دوست ندارم از کشته شدن یا مرگ و ناخوشی های مردم بدانم اما به هر حال عده ای به این موضوعات علاقه دارند و از همین رو تابناک در نظر دارد یکشنبه ها به بررسی مهم ترین اخبار حوادث و اتفاقات در هفته ای که گذشت بپردازد.
کد خبر: ۵۷۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱ 05 July 2015

به گزارش تابناک اصفهان، صفحه حوادث و اتفاقات ناگوار روزنامه ها همیشه از روزنامه جدا می کنم چرا که هیچگاه دوست ندارم از کشته شدن یا مرگ و ناخوشی های مردم بدانم اما به هر حال عده ای به این موضوعات علاقه دارند و از همین رو تابناک در نظر دارد یکشنبه ها به بررسی مهم ترین اخبار حوادث و اتفاقات در هفته ای که گذشت بپردازد.

كشف نوشابه‌هاي ترياكي در اصفهان

فرمانده انتظامي استان اصفهان از كشف نيم تن ترياك در پوشش بطري هاي نوشابه از يك دستگاه خودروي كاميونت ايسوزو در محور يزد- نايين خبر داد.

به گزارش تابناک به نقل از ايمنا، سردار عبدالرضا آقاخاني اظهار كرد: در راستاي طرح‌هاي مقابله‌اي فرماندهي انتظامي استان اصفهان در خصوص قاچاق مواد مخدر به استان، ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان نايين هنگام گشت زني در محور يزد- نايين حد فاصل 10 كيلومتري ايست و بازرسي شهيد شرافت به يك دستگاه كاميونت ايسوزو كه در كنار جاده توقف كرده بود، مشكوك و با هماهنگي مقام قضايي از آن بازرسي به عمل آوردند.

وي افزود: ماموران در بازرسي دقيق از خودروي مذكور مقدار نيم تن ترياك كه در پوشش بطري‌هاي نوشابه به شكلي ماهرانه در خودرو جاسازي شده بود را كشف و توقيف كردند.

فرمانده انتظامي استان اصفهان تصريح كرد: در اين عمليات، خودروي كاميونت توقيف و راننده و سرنشين ديگر آن دستگير و براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در نطنز

رئیس اداره حفاظت محیط زیست نطنز از دستگیری پنج شکارچی متخلف در نطنز خبر داد.

به گزارش تابناک به نقل از فارس، مهدی صادقی اظهار کرد: در پی گشت‌زنی ماموران حفاظت محیط زیست نطنز در منطقه حفاظت شده کرکس، پنج شکارچی متخلف که اقدام به شکار کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: از متخلفان تعداد دو قبضه اسلحه شکاری کشف و ضبط شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست نطنز، تصریح کرد: برای هر پنج متخلف دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.

واکنش‌پلیس‌به‌ادعای‌وکیل‌پرونده‌اسیدپاشی‌اصفهان

تابناک: رییس پلیس آگاهی نیروی انتظامی گفت: اگر در خصوص پرونده اسيدپاشي اصفهان به جمع‌بندی نهایی برسیم، موضوع از طریق سخنگوی ناجا اعلام خواهد شد.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سردار محمدرضا مقیمی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در مورد آخرین جزییات پرونده اسیدپاشی اصفهان و مصاحبه یکی از وکلای قربانیان اظهار كرد: کما فی‌السابق رسیدگی به این پرونده جزو اولویت‌های پلیس آگاهی است. بنده و رییس جرایم جنایی پلیس آگاهی رسیدگی به این کار را در دست داریم.

سردار مقیمی با بیان اینکه بعضا اتفاقاتی افتاده و مظنونانی نیز دستگیر شده‌اند، گفت: اگر به جمع‌بندی نهایی برسیم، موضوع از طریق سخنگوی ناجا اعلام خواهد شد اما در مورد صحت و یا عدم صحت سخنان وکیل یکی از قربانیان، از خود وی سوال بپرسید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :