مشکلی در بحث خرید و ذخیره سازی گندم در آذربایجان شرقی وجود ندارد؛
رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: مشکلی در بحث خرید و ذخیره سازی گندم در آذربایجان شرقی وجود ندارد.
کد خبر: ۵۷۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵ 05 July 2015

به گزارش خبرنگار ما ، مهندس کریم مهری در آئین تودیع و معارفه مدیر عامل جدید شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 8 که در محل سالن اجتماعات این شرکت با حضور مهندس پورمهدی معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی و دکتر قدرت حیدری عضو هیات مدیره و معاون اداری مالی شرکت بازرگانی دولتی ایران برگزار شده بود با بیان اینکه صنایع تبدیلی حلقه تکمیل کننده زنجیره غذایی از سرمزرعه تا سرسفره مردم است گفت: غنی سازی آرد در بحث فرآوری یک گام رو به جلو در تولید گندم بوده و تحقق آن از مزرعه تا تولید شکل می گیرد.

وی افزود: با عنایت به بارشهای مناسب در سالزراعی جاری، با مشارکت و همکاری سازمان تعاون روستایی آذربایجان شرقی و شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت و بخش خصوصی و با برنامه ریزی های انجام گرفته پیش بینی می شود در بحث خرید و ذخیره سازی گندم با مشکلی مواجه نشویم.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با اشاره به صنعتی کردن نان و توزیع آن، تاکید کرد: کارخانجات نان صنعتی همت عالی به خرج دهند تا از هدررفت نان و ضایعات موجود جلوگیری شود.

وی گفت: بخش خصوصی انتظار داریم با تکمیل زنجیره های تولید در بحث گندم و افزایش کیفیت ، موجبات استفاده بهینه از این نعمت خدادادی را فراهم آورده و به استقلال کشور یاری رسانند.

گفتنی است در این همایش مهندس علی نیرومند به عنوان مدیرعامل جدید شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت کشور انتخاب و از خدمات مهندس علی شامی نژاد مدیر عامل سابق این شرکت قدردانی به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار