کد خبر: ۵۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹ 05 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمدو به نقل از روابط عمومی کارخانه آرد آبشار گستر بهرام باقری در نشست بخش خصوصی و دولت، با انتقاد از اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد، آرد با کیفیت تولید می‌شود اما شاهد آردهای بی‌کیفیت سایر استان‌ها در کهگیلویه و بویراحمد هستیم، اظهار کرد: باید در بحث کنترل کیفیت به گونه‌ای عمل شود تا چنین مشکلی را نداشته باشیم.
وی افزود: این درحالی است که امکان صادرات آرد استان را داریم و کشور عراق هم آرد بسته‌بندی شده ما را به عنوان آرد با کیفیت پذیرفته و می‌توانیم به این کشور آرد صادر کنیم.
باقری با بیان اینکه به زودی در استان، بزرگترین واحد نان صنعتی جنوب کشور با انواع تولیدات راه‌اندازی می‌شود، گفت: یکی از دغدغه‌ها، تأمین شیر مدارس و میان وعده‌ها برای مراکزی مانند مدارس و دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها در راستای تأمین امنیت غذایی است که باید همه با همکاری یکدیگر محصولات با کیفیتی را برای این مراکز تولید کنیم.
وی گفت: اکنون 58 درصد کار این واحد بزرگ تولید نان و میان وعده‌ها صورت گرفته و ماشین‌آلات نیز از کشور آلمان خریداری شده است که امیدواریم تا مهرماه بتوانیم به جای پفک و چیپس در بوفه مدارس استان، با تولیدات این واحد بزرگ نان صنعتی، میان وعده‌های سالم را داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار