در نمایشگاه آجیل و خشکبار، مواد غذایی و پروتئینی، کیف و کفش، البسه و پوشاک واقلام مورد نیاز همشهریان در معرض دید عموم قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۷۶۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 09 March 2018

به گزارش تابناک یزد، مدير نمايشگاه هاي استان گفت: در اين نمايشگاه انواع کيف، کفش، پوشاک و اقلام خوراکي و مايحتاج ضروري مردم در 230غرفه با 15الي20درصد تخفيف عرضه شده است.
بوستاني افزود: در اين نمايشگاه سعي شده، محصولات عرضه شده به طور مستقسم از واحدهاي توليدي تهيه و بدون واسطه به دست مردم برسد.
رئيس اتاق اصناف استان يزد گفت: نمايشگاه کالاي شب عيد در قالب 230غرفه تا 20 اسفندماه براي بازديد عموم داير است.
باغستاني گفت: در نمايشگاه آجيل و خشکبار، مواد غذايي و پروتئيني، کيف و کفش، البسه و پوشاک واقلام مورد نياز همشهريان در معرض ديد عموم قرار گرفته است.
وي با بيان اينکه کالاهاي عرضه شده در اين نمايشگاه ها با تخفيف 10درصد به بالا عرضه مي شود، خاطرنشان کرد: 73درصد واحدهاي عرضه کننده کالاهاي اين نمايشگاه واحدهاي صنفي با پروانه کسب، 14درصد ساير واحدهاي توليدي، 12درصد واحدهاي توليدي صنايع بزرگ و يک درصد هم واحدهاي توليدي دامي هستند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، رئيس اتاق اصناف استان يزد با تأکيد بر لزوم پرهيز از عرضه فله اي محصولات اضافه کرد: در نمايشگاه امسال، عرضه محصولات تنظيم بازار و عرضه مستقيم مرغ را با قيمت مناسب خواهيم داشت.
باغستاني افزود: تعديل قيمت ها، رفاه حال شهروندان و تامين نيازهاي مردم در آستانه ايام پاياني سال و عيد نوروز را از اهداف برپايي نمايشگاه يزد اعلام کرد وگفت: اين نمايشگاه از ساعت 16تا22 براي بازديد عموم داير است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار