پیش بازی الجزیره - تراکتورسازی؛
تراکتورسازی فردا سومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا را مقابل الجزیره امارات برگزار خواهد کرد.
کد خبر: ۵۷۴۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 04 March 2018

  به گزارش تابناک تبریز، بازی دو تیم الجزیره امارات و تراکتورسازی تبریز از گروه A رقابتهای لیگ قهرمانان 2018 آسیا روز دوشنبه 14 اسفندماه ساعت 18:30 در ورزشگاه محمدبن زیاد ابوظبی در حالی برگزار می شود که داوران کره ای سوت این دیدار را خواهند زد.داور وسط: کیم دانگ جینکمک داور اول: یون کاوان جیولکمک داور دوم: کی یانگاداور چهارم: بنرجی پارانجل از هندناظر داوری: مختار صالح از یمننماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا: چن یونگجی از چین
 
 اگرچه تراکتورسازی در صورت شکست مقابل الجزیره امارات هم هنوز روی کاغذ برای صعود از گروه خود شانس دارد اما با توجه به اینکه در این صورت حداقل دو تیم 6 امتیازی در گروه خواهند بود، کار بسیار سخت خواهد شد.
الجزیره با شکست دادن تیم الغرافه و شکست در مقابل الاهلی عربستان با سه امتیاز در جایگاه دوم و بالاتر از الغرافه قطر قرار دارد.تراکتورسازی علی رغم ارائه بازی خوب و تاکتیکی در دوبازی خارج از خانه؛ متاسفانه نتوانسته حتی گلی به ثمر برساند و بدون امتیاز در قعر جدول قرار گرفته اند.  از این رو آنها فردا در سومین مسابقه شان به مصاف الجزیره امارات خواهند رفت و برای اینکه امیدهای خود به بقا را زنده نگه دارند، نیاز به کسب برد و حداقل یک تساوی دارند.
تراکتورسازی سابقه برد پرگل مقابل الجزیره را با نتیجه چهار بر صفر در تبریز را در کارنامه دارد و میتواند با تمرکز بالا از این میدان سربلند بیرون بیاید.


تراکتور بدون سه بازیکن اصلی!
امید عالیشاه بعد از حضور در برنامه تلویزیونی اخراج شد و در این سفر سرخپوشان را همراهی نمی‌کند. البته عالیشاه هنوز بعد از مصدومیت به بهبودی کامل نرسیده است.امید عالیشاه بعد از حضور در برنامه تلویزیونی اخراج شد و در این سفر سرخپوشان را همراهی نمی‌کند. البته عالیشاه هنوز بعد از مصدومیت به بهبودی کامل نرسیده است.محمد ایرانپوریان دیگر بازیکن تراکتورسازی هم به دلیل 2 اخطاره بودن در این مسابقه نمی‌تواند به میدان برود.فاخر تهامی که مدتی مصدوم بود و اخیرا به شرایط بازی رسیده هم با نظر کادرفنی به امارات نمی‌رود و در این دیدار غایب خواهد بود.

تراکتورسازی در صورتی که فردا الجزیره را در امارات شکست دهد، می تواند امیدوار باشد که در 3 بازی دور برگشت نتایج مطلوبی کسب کرده و به دور حذفی برسد. در صورتی که تساوی یا باخت حاصل شود اما کار به اما و اگر خواهد کشید و مشخص نیست چه اتفاقاتی در دور برگشت رخ خواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :