کارشناس اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین:
کارشناس اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: یک واحد دندانپزشکی غیرمجاز توسط کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین تعطیل و پلمب شد.
کد خبر: ۵۷۳۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸ 03 March 2018

 به گزارش تابناک قزوین فرامرز قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در این مکان، فردی بدون صلاحیت حرفه‌ای و تحصیلات دانشگاهی، پس از افتتاح مطب غیرمجاز، اقدام به انجام امور دندانپزشکی، مانند: کشیدن، جِرمگیری و پُرکردن دندان برای مردم منطقه راه آهن می کرد.

وی تصریح کرد: شهروندان حتما به این نکته توجه داشته باشند که به منظور دریافت خدمات دندانپزشکی و سایر امور درمانی، الزاماً به مراکز مجاز و قانونی مراجعه کنند.

قاسمی افزود: نشانه مجاز بودن این است که دارای پروانه طبابت در منطقه مذکور باشد و این پرونده نیز در معرض دید عموم نصب شده باشد.

کارشناس اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین خاطر نشان کرد: در صورت هر گونه شک در خصوص مجاز بودن مراکز درمانی و یا شکایت از آنها، مردم می توانند موضوع را به اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین اعلام کنند.

به گفته دکتر قاسمی، شماره های ۳۳۶۸۱۱۶۰ و ۳۳۶۷۸۹۸۳ پاسخگوی هر گونه سوال و یا اعلام شکایت از مراکز درمانی استان قزوین است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار