سرپرست معاونت فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قم گفت: عملیات احداث ساختمان جدید پلیس راه استان قم تا پایان سال جاری به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۵۷۲۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰ 28 February 2018

به گزارش تابناک قم، طی سفر یک روزه حسین متولی مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و بازدید میدانی از ساختمان جدید الاحداث قرارگاه پلیس راه استان قم مقرر شد تا پایان سال جاری این قرارگاه آماده بهره‌برداری شود.

در این بازدید که ابوالفضل جمالی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و سرهنگ پناهی سرپرست فرماندهی پلیس راه استان قم و تعدادی از معاونین، رؤسا و کارشناسان سازمان متبوع نیز حضور داشتند متولی ضمن تأکید بر تسریع در ارائه نقطه نظرات اصلاحی (استعلامی پلیس راه و فاوا ناجا) جهت اجرای زیرساخت‌های ارتباطی بین قرارگاه‌های موجود و جدید پلیس راه مانند فیبر نوری، کابل بی سیم، کابل تلفن عنوان کرد: با توجه به تکمیل ساختار روبنایی دو ساختمان اصلی و جانبی قرارگاه، انشالله با اجرای زیرساخت‌های ارتباطی، شاهد بهره‌برداری از قرارگاه جدید تا پایان سال جاری باشیم.

در ادامه این سفر مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و هیئت همراه ضمن شرکت در جلسه‌ای که با حضور معاونین و تعدادی از رؤسا و کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم تشکیل شده بود، اظهار داشت: تسریع در ارائه مطالبات اعتباری و هدایت هزینه‌ها به سمت اجرای طرح‌های ضروری باید در اولویت قرار گیرد.

وی برآوردهای ناقص و کارشناسی نشده را از دلایل اصلی وارد آمدن آسیب به برنامه‌های مطروحه دانست و گفت: مستندسازی پروژه‌ها باید مورد توجه قرار گرفته و این امر به پیمانکاران طرح‌های مربوطه واگذار شود.

در ادامه این جلسه سرپرست معاونت فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم با ارائه گزارشی در خصوص روند احداث ساختمان جدید قرارگاه پلیس راه استان اظهار داشت: این ساختمان در زمینی به مساحت ۲۱۶۷ متر مربع و در قالب دو ساختمان اصلی و جانبی که ساختمان اصلی با زیربنایی بیش از ۹۱۱ متر مربع و در سه طبقه و ساختمان جانبی با زیر بنای بیش از ۲۴۰ متر مربع و در دوطبقه بنا شده است.

مهدی حسینی با این بیان که ساختار روبنایی هردو ساختمان تکمیل و تنها دیوارکشی و محوطه‌سازی آن باقی مانده است، ادامه داد: انشالله پس از اجرای زیرساخت‌های ارتباطی، شاهد آغاز بهره‌برداری از ساختمان جدید قرارگاه تا پایان سال خواهیم بود.

وی در خصوص دیوارکشی و محوطه‌سازی بنا نیز ابراز امیدواری کرد:تا تیرماه سال ۹۷ عملیات دیوارکشی و محوطه‌سازی قرارگاه تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

حسینی در خاتمه این جلسه تصریح کرد: مقرر شد تجهیزات لازم جهت مانیتورینگ دوربین‌های نظارت تصویری و کنترل سرعت به ساختمان جدید الاحداث قرارگاه پلیس راه استان قم انتقال یابد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار