‍ رئیس هیأت بوکس استان قم خبر داد
رئیس هیأت بوکس استان قم گفت: سه مشت‌زن مستعد و آینده‌دار در ترکیب تیم منتخب هیأت بوکس قم راهی رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور شدند.
کد خبر: ۵۷۲۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 28 February 2018

به گزارش تابناک قم، مجید عباس‌زاده اظهار کرد: اعزام تیم بوکس نونهالان استان قم به پیکارهای قهرمانی کشور در حالی انجام شد که این تیم‌ با نفرات خود مدت زیادی است زیر نظر کادر فنی در خانه بوکس قم مشغول تمرین و آماده‌سازی است.

وی ادامه داد نفرات اعزامی تیم منتخب هیأت بوکس استان قم به مسابقات قهرمانی کشور در حالی مشخص شدند که این رقابت‌ها از نهم تا یازدهم اسفند ماه به میزبانی هیأت بوکس استان گلستان در شهر گالیکش به انجام می‌رسد و نخبه‌های این رده از استان‌های مختلف به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیأت بوکس استان قم با اشاره به اعضای تیم قم در این رقابت‌ها، ابراز کرد: امیررضا پرواز، علیرضا شعبان و محمدجواد وفایی سه بوکسوری هستند که با امید به کسب مدال برابر حریفان به روی رینگ خواهند رفت، ضمن اینکه مربیگری تیم بر عهده سیدمهدی هاشمی است.

وی در ادامه به میزبانی قم از برخی مسوولان بوکس کشور اشاره و خاطرنشان کرد: نخستین جلسه دبیران مناطق بوکس کشور روز شنبه دوازدهم اسفند ماه در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار می‌شود و در آن رئیس جدید فدراسیون بوکس نیز حضور خواهد داشت.

عباس‌زاده از برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری مجمع این هیأت ورزشی خبر داد و افزود: مجمع سالیانه هیأت بوکس استان قم با حضور رئیس فدراسیون این رشته و مدیر کل ورزش و جوانان قم روز ۱۲ اسفند ماه از ساعت ۱۰ صبح در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به دعوت بوکسورهای متولد سال‌های 1383 و 1384 به انتخابی تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور و گزینشی تیم ملی، عنوان کرد: قم میزبانی نخستین دوره مسابقات مناطق کشور را نیز بر عهده گرفته و این پیکارها با حضور تیم‌های منطقه یک شامل تهران، البرز، قزوین، مرکزی، قم و توابع تهران در رده سنی بزرگسالان روزهای هفتم تا نهم اردیبهشت ماه در مجموعه خانه بوکس استان قم برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار