مدیر کل کتابخانه های عمومی استان ایلام؛
مدیر کل کتابخانه های عمومی استان ایلام گفت: با اشاره به طرح ملی کتابخانه گردی در تاریخ هفدهم اسفند ۹۶ همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی و از برگزاری این مراسم فرهنگی در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۵۷۲۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 28 February 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  مراد جلیلیان  در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دره شهر با اشاره به طرح ملی کتابخانه گردی در تاریخ هفدهم اسفند ۹۶ همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی و از برگزاری این مراسم فرهنگی در سطح استان خبر داد.

وی در ادامه ضمن قدردانی از مسئولان دره شهر در راستای همکاری در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ کتاب خوانی خواستار پیش بینی اعتبار در سال آتی جهت تکمیل کتابخانه عمومی شماره ۲ دره شهر شد.

علی اکبر شفیع زاده فرماندار شهرستان دره شهر نیز در این جلسه گفت: با توجه به پراکندگی جمعیت شهرستان و نیاز به کتابخانه های بیشتر در سطح شهرستان، همه ما باید در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و افزایش سطح کمی و کیفی آن تلاش کنیم.

وی با اشاره به اعتبارات تملک دارئی های سال ۹۶ گفت: در راستای احداث و تعمیر و تجهیز کتابخانه های شهرستان اعتبارات مناسبی تصویب شده است.

فرماندار دره شهر با بیان اینکه در طول تاریخ همواره توجه زیادی به امر کتاب خوانی شده است، بیان داشت: امروزه در عصر جدید علی رغم پیشرفت های تکنولوژیکی و رسانه ای هنوز هم کتاب و کتاب خوانی جایگاه ویژه ای دارد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار