فرمانده انتظامی پاسارگاد گفت: با تلاش مأموران پليس آگاهي، يك دستگاه خودرو ايسوزو توقيف و انواع لوازم قاچاق به ارزش 2 ميليارد و 500 ميليون ريال كشف شد.
کد خبر: ۵۷۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰ 27 February 2018

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس:سرهنگ "محمد نيكبخت"بيان كرد: ماموران پليس آگاهي شهرستان پاسارگاد هنگام كنترل محورهاي مواصلاتي، مطلع شدند شخصي با يك دستگاه خودرو ايسوزو قصد انتقال مقادير زيادي كالاي قاچاق به شهرستان پاسارگاد را دارد كه موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: مأموران با انجام ايست و بازرسي محسوس و نامحسوس، كاميون حامل كالاي قاچاق را شناسايي و براي بررسي بيشتر آن را متوقف كردند.

فرمانده انتظامی پاسارگاد اظهار كرد: در بازرسي از این خودرو، يك هزار و 58 ثوپ انواع پوشاك و 228 جفت كفش خارجي قاچاق به ارزش 2 ميليارد و 500 ميليون ريال كشف شد.

اين مقام انتظامي با اشاره به دستگيري يك نفر قاچاقچي در اين زمينه، تصريح كرد: متهم پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

سرهنگ نيكبخت بر مبارزه جدي با قاچاق كالا در سطح شهرستان تأكيد و خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق يكي از راه هاي تقويت توليد داخلي و نيز كمك به اقتصاد كشور است و پليس در اين راستا از هيچ كوششي فروگذار نخواهد كرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار