پیشکسوت و مربی تیم پایه استقلال تهران معتقد است با توجه به شرایط بازی‌های اخیر آبی پوشان می‌توانند در دربی ۸۶ بر پرسپولیس غلبه کنند.
کد خبر: ۵۷۱۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵ 27 February 2018

به گزارش تابناک : محمد نوازی پیشکسوت و مربی تیم پایه استقلال درباره دربی ۸۶ پایتخت در هفته بیست و پنجم لیگ برتر بیان کرد: استقلال وضعیت خوبی پیدا کرده است و انشاالله که چشم دشمنانش کور، اگر استقلال در دربی هم شرایطی مانند هفته‌های اخیر داشته باشد، می‌تواند سربلند از این بازی بیرون بیاید، اما باید قبول کنیم که وضعیت دربی با تمام دیدار‌های دیگر متفاوت است.

نوازی:چشم دشمنان استقلال کور؛ دربی را می‌بریم

او ادامه داد:شهر آورد پایتخت از اهمیت بالایی برخوردار است و بازیکنان  دوست دارند در این دیدار  خودشان را به هواداران نشان دهند. همین موضوع اهمیت این بازی را بالا می‌برد و بازیکنان روی تمامی صحنه‌ها با تمام توان تلاش می‌کنند.

امیدوارم دربی سلامت بازیکنان را به خطر نیندازد

نوازی با اشاره به وضعیت خوب هر ۲ تیم تصریح کرد: استقلال و پرسپولیس با کیفیت ترین تیم‌های لیگ هستند، اما امیدوارم حساسیت دربی کیفیت آن را پایین نیاورد، از طرفی دعا می‌کنم سلامت هیچ یک از بازیکنان با خطر مواجه نشود چراکه باوجود برتری چهار بر یک استقلال مقابل فولاد و ارائه نمایشی زیبا از سوی این تیم، مصدومیت لئوناردو پادوانی کام همه را تلخ کرد. هرچند این مدافع برزیلی، هم وطن ما نیست، اما با استقلال قرارداد دارد و جزئی از خانواده استقلال محسوب می‌شود. پادو در ۲ فصل اخیر برای استقلال زحمت کشیده است و امیدوارم هرچه سریع‌تر به شرایط بازی برگردد.

نوازی:چشم دشمنان استقلال کور؛ دربی را می‌بریم

غیبت بازیکنان ضرری به استقلال نمی‌رساند

نوازی درباره غیبت قطعی ستاره‌هایی مانند پژمان منتظری، بهنام برزای و سید حسین حسینی و غیبت احتمالی بازیکنانی مانند امید نورافکنو میلاد زکی پور در ترکیب استقلال برای این بازی گفت: هرچند استقلال نمی‌تواند از برخی بازیکنانش در دربی ۸۶ استفاده کند، اما شرایط به شکلی است که هرچقدر دست یک تیم خالی‌تر باشد، سایر بازیکنانش کم نمی‌گذارند. استقلال با غیبت بازیکنانش تضعیف نمی‌شود. از سوی دیگر این بازی هیچ ارتباطی به شرایط جدول ندارد. بار‌ها دیده ایم تیمی که ضعیف‌تر بوده، بهتر بازی کرده  و پیروز دربی هم بوده است.

تیام جواب هزینه‌ها را داده است

او درباره درخشش مامه تیام در بازی‌های اخیراستقلال اظهار داشت: باشگاه استقلال برای جدب تیام هزینه زیادی کرده و او هم تاکنون بخشی از توانایی هایش را نشان داده است، پیش بینی می‌کنم در صورتی که تیام با سایر بازیکنان هماهنگ شود، شرایط بهتری خواهد داشت هرچند این بازیکن سنگالی به صورت کامل در ترکیب استقلال جا نیفتاده است، اما با توجه به حرفه‌ای بودن و اینکه در باشگاه‌های بزرگی حضور داشته است، نسبت به سایر خارجی‌هایی که در گذشته به استقلال آمدند، وضعیت ایده آلی دارد. او تنها ۴ بازی برای استقلال انجام داده، اما به سرعت با فضای تیم وفق پیدا کرده است. فکر می‌کنم حتی اگر تیام در دربی به صورت ثابت به میدان نرود، می‌تواند در این بازی بزرگ گل بزند.  

نوازی:چشم دشمنان استقلال کور؛ دربی را می‌بریم

شفر اجازه عرض اندام به کسی نمی‌دهد

پیشکسوت استقلال تهران درمورد تاثیر وینفرد شفر در این تیم گفت: رفتار شفر در استقلال به شکلی است که هیچکس نمی‌تواند در برابر او عرض اندام کند. از طرفی شفر برخلاف برانکو که تنها از ۱۳ تا ۱۴ بازیکن در ترکیب پرسپولیس استفاده می‌کند به تمام بازیکنانش میدان می‌دهد. هرچند شفر در برخی از بازی‌ها به دلیل آسیب دیدگی بازیکنان مجبور به ایجاد تغییر در ترکیب بوده است، اما برای هر بازی استراتژی خاصی دارد که همین امر سبب می‌شود به تمام نفرات بازی برسد.

آرمین سهرابیان عملکرد بسیار خوبی داشت

او ادامه داد: هیچکس فکر نمی‌کرد سرمربی آلمانی استقلال در بازی حساس با فولاد به آرمین سهرابیان جوان بازی دهد، اما دیدید که این بازیکن حتی با وجود تغییر جای خود در جریان بازی، عملکرد بسیار خوبی داشت. این امر امتیاز بزرگی برای شفر است و مطمئن باشید او در دربی هم استراتژی خاصی پیش می‌گیرد.

نوازی درمورد اینکه استقلال برای حفظ رتبه اش در لیگ برتر احتیاج مبرمی به کسب ۳ امتیاز دیدار با پرسپولیس دارد، اظهار داشت: اگر دربی را کنار بگذاریم، بازهم استقلال با توجه به روند رو به رشدی که پیش گرفته است، می‌تواند سهمیه آسیا را کسب کند. هر چند استقلال در ابتدای فصل به مشکل خورد، اما رفته رفته شرایطش خوب شد و در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی نتایج خوبی گرفت.

خط هافبک استقلال نقطه قوت این تیم است

او درمورد غیبت سید حسین حسینی در دربی ۸۶ بیان کرد: داور دیدار استقلال و فولاد برای اخطار دادن به حسینی زود تصمیم گرفت و از لحاظ روحی و روانی این دروازه بان را به هم ریخت. امیدوارم مهدی رحمتی آسیب دیدگی اش را پشت سر بگذارد تا استقلال درون دروازه مشکل خاصی حس نکند چراکه رحمتی کاپیتان و بزرگ تیم است که سابقه بازی‌های زیادی در دربی دارد.

نوازی درمورد نقطه عطف آبی پوشان پایتخت در دربی ۸۶ بیان کرد: هرچند استقلال در حال حاضر شرایط خوبی در کار‌های تدافعی و هجومی دارد، اما نقطه قوت این تیم به عملکرد هافبک هایش باز می‌گردد. امید ابراهیمی، سرور جپاروف و داریوش شجاعیان شرایط خوبی را در خط هافبک ایجاد کرده اند و امیدوارم در دربی هم عملکرد خوبی داشته باشند و با کسب پیروزی در این بازی، دل هواداران شاد شود.

نوازی:چشم دشمنان استقلال کور؛ دربی را می‌بریم

برانکو یک  مربی حرفه است و صلاح تیم خود را می‌داند

او درمورد افت کیفیت پرسپولیس در ۲ بازی اخیر این تیم بیان کرد: اجازه ندارم به عنوان پیشکسوت استقلال و سرمربی تیم امید این باشگاه درباره وضعیت حریف و دلیل افت آن صحبت کنم، اما بدون شک پرسپولیس تیم قابل احترامی است که توانسته با اختلاف زیاد نسبت به سایر تیم‌ها در صدرجدول لیگ قرار گیرد. با این حال این تیم نسبت به استقلال شانس کمتری برای برتری در دربی ۸۶ دارد.

نوازی درباره ارزیابی اش از بازی نکردن محسن مسلمان در دیدار‌های اخیر پرسپولیس گفت: دلیل این موضوع را نمی‌دانم، اما قطعا برانکو به عنوان یک مربی حرفه‌ای صلاح تیمش را می‌داند که تصمیم گرفته است به مسلمان بازی ندهد.

 

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار